• پنج شنبه 26 آبان 1401
  • الْخَمِيس 22 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 17

فراخوان ترور

حمله تروریستی راکبان 2موتورسیکلت به مأموران حافظ امنیت در شهر ایذه خوزستان باعث شهادت 5نفر و مجروح شدن 10نفر شد.
11 نفر از افرادی که کسبه را برای تعطیل کردن مغازه‌هایشان تهدید می‌کردند دستگیر شدند

برای اعتصاب اجباری

درگیری‌ و ناآرامی‌هایی که از حدود 2ماه قبل به بهانه جان‌باختن مهسا امینی آغاز شده بود، از روز سه‌شنبه با تهدید کسبه و بازاریان به اعتصاب وارد مرحله تازه‌ای شد؛ اعتصاباتی که بنابر گزارش‌های رسیده با اجبار از سوی افراد ناشناس همراه بوده و بنابر اعلام سخنگوی فراجا دست‌کم 11نفر از افرادی که کسبه را به آتش زدن مغازه‌هایشان تهدید کرده بودند، دستگیر شده‌اند.

مرگ بر دیکتاتور

یکم. شعار می‌دهند مرگ بر دیکتاتور. دوم. با تهدید و ارعاب اهل بازار را تهدید کردند که باید تعطیل کنید. وقتی بی‌محلی مردم را دیدند، بین کسبه راه افتادند و زن و بچه‌‌هایشان را تهدید به مرگ کردند.

سردرگمی برجامی واشنگتن

امیرعبداللهیان: طرف آمریکایی پیام داده برای دستیابی به توافق در مذاکرات برجامی عجله دارد
وزیر امور خارجه کشورمان دیروز در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران از استمرار تبادل پیام‌ها میان تهران و واشنگتن خبر داد و اعلام کرد در این ارتباط‌ها که آخرین پیام در این فرایند در کمتر از 72ساعت گذشته مبادله شده، طرف آمریکایی پیام داده برای دستیابی به توافق در مذاکرات برجامی عجله دارد.

رهبر جهادگر

یکی از برنامه‌های مستمر رهبر انقلاب در طول سالیان گذشته، برگزاری جلسات متعدد و متنوع با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری بوده است؛ جلساتی که در فضایی صمیمانه برگزار شده و رهبر انقلاب پای نظرات و درددل‌های حاضران می‌نشینند.

۵۰۰میلیارد تومان خسارت شهری به پایتخت

شهردار تهران گفت: ما امسال کسری بودجه نداریم و سال گذشته هم ۹۹درصد بودجه ما محقق شد که در سال‌های قبل از آن بی‌نظیر بود.

همگامی متروی تهران با طرح‌های نو

شهرداری تهران با روش‌های جدیدی به‌دنبال توسعه حمل‌ونقل زیرزمینی است تا پایتخت را از آلودگی هوا و ترافیک نجات دهد؛ چراکه مترو بهترین روش برای رهایی از این دو مشکل اصلی شهر به‌حساب می‌آید.

چک الکترونیک جایگزین مناسبی برای چک کاغذی

در همشهری آنلاین بخوانید

جزر و مد حمل‌ونقل دریایی

ایران بهترین بدلکاران جهان را دارد