• دو شنبه 18 مهر 1401
  • الإثْنَيْن 14 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 10

اعلام برائت سراسری بازاریان از اغتشاشگران

احمد کریمی‌اصفهانی، دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار اعلام کرده که یک گروه 30، 40نفره می‌خواستند بازار را تعطیل کنند، اما بازاریان به آنها بی‌اعتنایی کردند و برای آنکه اموالشان به سرقت نرود، مغازه‌هایشان را ساعتی زودتر بستند که اقدام قابل‌تحسینی بوده است.

جای خالی پلتفرم جایگزین

همزمان با ناآرامی‌های اخیر، 2پلتفرم مشهور که بخش قابل‌توجهی از مردم از آنها استفاده می‌کردند، با تصمیم مراجع رسمی کشور مسدود شدند.اگرچه این پلتفرم‌ها به‌خاطر شرایط خاص تحریم امکان دایر کردن نمایندگی در ایران را ندارند اما از سوی دیگر، بارها شاهد بوده‌ایم که به‌عنوان مثال، اینستاگرام بدون هیچ توضیح و دلیل مشخصی، پست‌های کاربران ایرانی را حذف کرده یا دست به بستن اکانت‌ها بدون توضیح مناسب زده است.

بریدن زنجیره اغتشاش

زنجیره اغتشاش در این جنگ ترکیبی به چه نحوی است و از کجا باید شکسته شود؟

توصیه‌های پنجگانه به نهادهای امنیتی غرب!

آنچه طی چند هفته گذشته در کشورمان و حتی خارج از مرزها اتفاق افتاد، تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی را به ذهن متبادر می‌سازد.

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان این بار از نیمه دوم سال.

اتوبوس به جای سرویس مدرسه

همه ما اتوبوس‌های مدرسه را فقط در فیلم‌ها و کارتون‌های خارجی دیده‌ایم؛ اتوبوس‌های زردرنگ با ظاهری متفاوت. همان‌هایی که دماغه‌ای بزرگ دارند و هنوز که هنوز است هم در بسیاری از شهرهای دنیا، یکی از مهم‌ترین وسایل نقلیه ایمن برای رساندن دانش‌آموزان از خانه به مدرسه و برعکس هستند.
فرمانده کل ارتش:

نیروهای مسلح یک حقیقت واحدند

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: در مسیر حرکت انقلاب به‌سوی تمدن نوین اسلامی و فراهم‌سازی زمینه ظهور، هجمه گسترده و ترکیبی دشمنان، در هر برهه‌ای به شکلی قابل مشاهده است.

تبعات وضع عوارض بر محصولات جالیزی

اتمام حجت با اغتشاشگران

برمودای لاغری

شهادت جوان بسیجی در درگیری‌های فلاح