15
دو شنبه 18 مهر 1401
شماره 8608
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۴۵۰ واحد مسکونی روستایی خوی، نیازمند بازسازی

‌خبر
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان ‌غربی گفت: با توجه به ارزیابی‌های انجام شده در جریان زلزله خوی بیش از ۴۵۰ منزل مسکونی در سطح روستاهای این شهرستان نیازمند تخریب و ساخت مجدد است.
ویژه
معاون گردشگری اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان مرکزی گفت: 3943میلیارد ریال در نیمه نخست امسال در حوزه گردشگری این استان سرمایه‌گذاری شد.
عکس خبر
به مناسبت روز جهانی کودک روز گذشته _یکشنبه 17مهر_ مسابقات بادبادک‌بازی و رنگ‌آمیزی کودکان در سواحل بندر بوشهر برگزار شد.
استاندار خوزستان در گفت‌وگو با همشهری مطرح کرد:

ایجاد 60هزار شغل در خوزستان

صادق خلیلیان: مسائل استان قابل حل است که این روند می‌تواند به طور کامل چهره خوزستان را متحول و سرمایه‌های اجتماعی را تقویت کند
گفت وگو
خوزستان پیش از آنکه با محرومیت، بیکاری، ریزگرد، خشکسالی، تنش‌های اجتماعی و آمار بالای مهاجرت معرفی شود، با تاریخ دیرینه، رودهای خروشان، صنعت و کشاورزی شناخته شده بود.

تمرکز شهرداری قزوین بر مناطق کم‌برخوردار

شهردار قزوین گفت: با توجه به شعار شورای شهر ششم قزوین در حوزه عدالت‌محوری، اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار اولویت شهرداری قزوین است. همچنین بنا داریم سرانه فضاهای فرهنگی در جنوب شهر قزوین را افزایش دهیم.
راه‌اندازی باشگاه اهدای خون در یزد
سرپرست انتقال خون یزد اعلام کرد به‌زودی با هدف آموزش شهروندی، باشگاه اهدای خون در یزد راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ایسنا، سیدمحمدرضا آقایی در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: در سال گذشته ۵۳هزار نفر به انتقال خون یزد مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۵هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
اولین جلسه قرارگاه ملی اشتغال در استان امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
مدیرکل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: حدود ۵۰۰نانوایی دستگاه کارتخوان هوشمند را به دلایلی نصب نکردند .