• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 18 مهر 1401
کد مطلب : 173489
+
-

فرمانده کل ارتش:

نیروهای مسلح یک حقیقت واحدند

ارتش
نیروهای مسلح یک حقیقت واحدند

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: در مسیر حرکت انقلاب به‌سوی تمدن نوین اسلامی و فراهم‌سازی زمینه ظهور، هجمه گسترده و ترکیبی دشمنان، در هر برهه‌ای به شکلی قابل مشاهده است. شیطان و طاغوت همواره سد راه انبیا، اوصیا و اولیا بوده‌اند که نگذارند انسان‌ها به سعادت هدف‌گذاری شده خداوند برسند و در طول تاریخ هر بار به شکلی آن ‌را نشان داده‌اند.
وی ادامه داد: در عصر انقلاب اسلامی ایران که با شواهد بسیار، دوران وصل به ظهور حضرت مهدی (عج) است، نماد برجسته طاغوت و نظام سلطه، شیطان بزرگ آمریکا و فرزند نامشروع آنها رژیم جعلی صهیونیستی، سردمدار مبارزه با راه سعادت بشر که در نقشه راه انقلاب اسلامی ایران متجلی شده است، هستند.مهم‌ترین راهبرد آنها هم ناامیدسازی، شکستن استقامت ملت بزرگ ایران، برهم زدن امنیت و اخلال در استقلال و پیشرفت ایران است. آنها به‌دنبال آن هستند که امنیت و امید را از این ملت بگیرند و مقامت او را در هم بشکنند، اما ملت با بصیرت ایران هم دست آنها را خوب خوانده است و با وجود همه دشمنی‌ها، امیدوار و مستقل و مقاوم به پیش می‌رود.
امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: دشمنان ما پیشرفت این ملت و این انسجام و یکپارچگی ملت و نیروهای مسلح را برنمی‌تابند، می‌بینند که ملت نیروهای مسلح را دوست دارند و نیروهای مسلح مردم را دوست دارند و در کنار هم یکپارچه از کشور دفاع می‌کنند، لذا یکی از اهداف‌شان در تضعیف امنیت، سرگرم‌سازی‌، هزینه‌سازی‌ و نهایتاً تضعیف قدرت دفاعی کشور است.
فرمانده کل ارتش، نیروهای مسلح را همرزم و حامی یکدیگر دانست و افزود: ارتش، سپاه، بسیج و فراجا؛ برادر، همرزم، همسنگر، حامی و پشتیبان یکدیگر و در خط مقدم ملت برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هستند. نیروهای مسلح یک حقیقت واحدند، تحت یک فرماندهی واحد اجرای ماموریت می‌کنند و برای یک هدف پیشمرگ یکدیگر و پیشمرگ ایران و ایرانی هستند. وی افزود: عمق راهبرد دشمن در ناامنی‌ها این است که با جنگ ترکیبی و با شیوه‌های نوین، قدرت دفاعی کشور را تضعیف و از آن مسیر، مقاومت مردم ایران را بشکند و با تضعیف انسجام داخلی، نقشه‌های شوم خود را عملی سازد و برایشان ارتش، سپاه و انتظامی فرقی نمی‌کند. اما ما ایرانی هستیم، متعصب نسبت به دین، نسبت به وطن و مردم و اجازه هیچ‌گونه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم./ ایسنا

 

این خبر را به اشتراک بگذارید