• دو شنبه 9 خرداد 1401
  • الإثْنَيْن 28 شوال 1443
  • 2022 May 30

معرفی ساختمان‌های خطرناک تهران

تا آخر آذرماه تمام ساختمان‌های ستاره‌دار خطرناک پایتخت تعیین تکلیف می‌شوند
دیروز، ریزش ساختمان 10طبقه متروپل آبادان محور صحبت‌ها و تذکرات اعضای پارلمان شهری بود و رئیس شورای شهر تهران قبل از شروع جلسه در جمع خبرنگاران از ضرورت تشکیل کارگروه ایمنی خبر داد .
گزارش خبرنگار اعزامی همشهری از ادامه عملیات آواربرداری متروپل آبادان

اتحاد علیه آوار

«ای واویلا، عزا و ماتمه» این نوای سوزناک عزاداری آبادانی‌ها شبکه‌های اجتماعی را پرکرده و خیلی‌ها با بازنشر آن با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی می‌کنند. اما باید در آبادان باشید تا معنای واقعی عزاداری را متوجه شوید.

قاصر و مقصر ریزش بلندمرتبه‌ها

بار دیگر یک ساختمان بلندمرتبه در ایران فروریخت و بحث درباره قاصر و مقصر و مسائلی نظیر لزوم رعایت ایمنی و مقررات ملی ساختمان و... داغ شده است.

سفر دیپلماتیک برای مقابله با گردوغبار

پس از دستور رئیس‌جمهور برای مهار ریزگردها، هیأت ایرانی ‌برای مذاکره عازم بغداد شد
قاعده بازی برای ساکنان شرق آفریقا تا شمال چین در ماجرای گردوغبار تغییر کرده‌، سیاستگذاران متوجه شده‌اند برای این مشکل دست‌ساز بشر بدون اتحاد نمی‌توان کاری کرد.

شناسایی پول‌های کثیف از حساب بانکی بیکاران

بانک مرکزی گام دوم را برای مقابله با پولشویی برداشت. به این ترتیب شناسایی پول‌های کثیف از مسیر حساب بانکی اجاره‌ای ازجمله حساب بانکی افراد بیکار یا شرکت‌های غیرفعال آغاز شد.

گدار علیه کن

گدار همیشه رادیکال و مخالف‌خوان باز هم به ضیافت مجلل فرانسوی‌ها حمله کرد. از کن۱۹۶۸ تا کن۲۰۲۰ بیش از نیم قرن می‌گذرد و فیلمساز جوان جریان تازه متولد شده موج نو، حالا ۹۱ساله است.

رشد 69درصدی تولید خودرو در اردیبهشت

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد میزان تولید خودرو‌های سواری برخلاف فروردین‌ماه، روند صعودی داشته و حجم تولید خودرو 69درصد افزایش داشته است.به گزارش همشهری، با وجود آنکه آمار تولید و فروش خودرو‌های سواری در فروردین‌ماه در سطحی ناچیز بود.

جریمه تخلفات رانندگی چقدر آب می‌خورد؟

کاهش حضور سگ‌ها در 30روز گذشته