17
دو شنبه 9 خرداد 1401
شماره 8508
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بیرون از جو کهکشان!

درباره تیمی که با شکست دادن غول‌های اروپا قهرمان لیگ قهرمانان شد
سوژه روز
قهرمانی رئال مادرید در اروپا، احتمالا تکراری‌ترین خبری است که می‌توان در دنیای فوتبال شنید. جنس قهرمانی این دوره آنها اما با همیشه فرق دارد.
ویژه
10روز از وقایع عجیب و باورنکردنی ورزشگاه تبریز گذشته؛ حوادثی که باعث شد دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس نیمه‌تمام بماند.
علیرضا حقیقی، ایوب کلانتری و سعید صادقی هرکدام 5بار در این فصل به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده‌اند و از این لحاظ رکوردداران فصل جاری هستند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
درحالی‌که رسانه‌ها در چند روز گذشته از قطعی‌شدن حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خبر داده بودند، اما ظاهرا طرفین درخصوص برخی شروط و مفاد مربوط به قرارداد با یکدیگر اختلاف دارند و همین موضوع، عقد قرارداد رسمی باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان شماره‌یک تیم‌ملی را به تأخیر انداخته است.
لیگ برتر ایران - هفته 30
جدول گلزنان

لیگ قهرمانان مادرید

رئال به سلطنت در فوتبال اروپا ادامه می‌دهد
اتفاقاتی که پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس رخ داد شبیه حوادثی بود که ما در فوتبال به آنها عادت داریم. در 13خرداد سال1398 یعنی تقریبا 3‌سال پیش، پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی در اهواز با 140دقیقه تأخیر به میدان رفتند.
عصیان ستاره‌ها

عصیان ستاره‌ها

صدای اعتراض‌ها به بی‌برنامگی و سردرگمی تیم ملی، هر روز بلندتر از قبل می‌شود
در فاصله چند ساعت، ابتدا مهدی طارمی و بعد سردار آزمون به تندی از بی‌برنامگی تیم ملی انتقاد کردند. ستاره بوشهری پورتو که فصل درخشانی را پشت سر گذاشته است، در توییتر با لحنی طعنه‌آمیز پرسیده: «کسی می‌داند اردوی تیم ملی از کی شروع می‌شود؟»
استخدام نیمه‌کاره دختران تاریخ‌ساز
استخدام نیمه‌کاره دختران تاریخ‌ساز
از بین 23بازیکنی که در تیم ملی فوتبال زنان حضور داشتند و به جام ملت‌های آسیا صعود کردند، با وجود قول‌وقرارهای فدراسیون فقط 4نفر صاحب شغل شده‌اند
تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال به ضرر زنان شد. با رفتن عزیزی‌خادم، تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان که بعد از 2سال تعطیلی فعالیت‌شان را از سر گرفته بودند، دوباره به تعطیلی ناخواسته رفته‌اند.
درحالی‌که لیگ برتر فوتبال ایران هنوز رسما به پایان نرسیده، برخی از تیم‌ها به‌ویژه پرسپولیس کار نقل‌وانتقالات را برای فصل آینده آغاز کرده‌اند.

گل‌زن/درخشش لژیونرها

هفته‌ گذشته هفته‌ درخشش لژیونرهای ایرانی بود. لیگ برتر فوتسال زنان انگلستان یکشنبه با قهرمانی بیرمنگام به پایان رسید و یگانه خلیلی، لژیونر ایرانی تیم هلوسیا نیز در نخستین فصل حضورش در یک تیم اروپایی نایب‌قهرمانی را در این لیگ تجربه کرد

پول و دیگر هیچ

سوژه روز
حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات به‌مدت 9سال متوقف بود؛ اتفاقی که در پی تغییر اسم لیگ این کشور و تحریف نام «خلیج‌فارس» رخ داد.

جدول 8508

جدول 8508
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تیم استقلال از ساعت19 امشب در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود تا هم آخرین بازی فصلش را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کند و هم با برپایی جشن باشکوه قهرمانی، جام قهرمانی این فصل را به ویترین افتخاراتش بیفزاید.
یک مشکل به مشکلات تیم ملی والیبال اضافه شد. تیم ملی که از 18خرداد باید در لیگ ملت‌ها حاضر شود، برای انجام 2 بازی دوستانه دیروز صبح راهی صربستان شد اما در همان فرودگاه 2 نفر را جا گذاشت
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.