• یکشنبه 17 بهمن 1400
  • الأحَد 4 رجب 1443
  • 2022 Feb 06

روایت سقوط درچهارراه استانبول

به‌دنبال اثر روانی تعلیق برخی تحریم‌ها، قیمت هر دلار آمریکا دیروز برای نخستین بار در 5ماه گذشته به کانال 26هزار تومان بازگشت
به‌دنبال تعلیق برخی تحریم‌ها علیه ایران، دیروز نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد ارز تهران، با نزولی سنگین مواجه شد و بعد از دست‌کم 5ماه، دوباره به کانال 26هزار تومان بازگشت.

40بازار ویژه میزبان 2هزار دستفروش

ساماندهی دستفروشان در 5منطقه شهر تهران در دستور کار قرار گرفت. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال و ایام عید نوروز ساماندهی دستفروشان در اولویت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران قرار گرفته است.

این راه را چگونه پیمودیم

یکی از مهم‌ترین مسائلی که با گذشت 4دهه از عمر انقلاب و ورود به آغازین سال‌های دهه‌پنجم، همواره ذهن را به‌خود مشغول کرده، این است که با گذشت نزدیک به نیم‌قرن و مرور و تأمل بر گذشته‌ای که داشته‌ایم، اکنون در کجای این مسیر ایستاده‌ایم؟

50درصد مصرف برق هوشمند می‌شود

وزارت نیرو نصب 1.5میلیون کنتور هوشمند برق را آغاز کرده است، طرحی که شامل مشترکان بخش‌های صنعتی، کشاورزی، ادارات و مراکز تجاری بزرگ می‌شود.

رشد انفجاری ایران در نانوتکنولوژی

اثرگذاری فناوری نانو در همه سطوح زندگی بشر قابل مشاهده است. بسیاری از صنایع ازجمله پزشکی، خودروسازی، کشاورزی، پتروشیمی و نساجی در سراسر دنیا از مواهب این تکنولوژی بهره می‌برند.

موج جدید ابتلای پرستاران به کرونا

خبرهای خوبی از مراکز درمانی به گوش نمی‌رسد. میزان مراجعه‌های سرپایی به‌شدت بالا رفته؛ به‌طوری‌که براساس اعلام فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای استان تهران، در هفته‌ای که گذشت میزان این مراجعه‌ها، رشد 157درصدی در تهران داشته و مراجعه به بخش مراقبت‌های ویژه هم در3 هفته اخیر، 51درصد افزایش داشته است.
غلامعلی حدادعادل در مصاحبه با همشهری از روزهای قبل و بعد از انقلاب می‌گوید

مردمی شدن مبنای حرکت امامره در مبارزه با پهلوی

غلامعلی حدادعادل، سیاستمدار و مدرس دانشگاه است که هم‌اکنون به‌عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی فعالیت می‌کند.

بیشترین پرونده های قصور پزشکی متعلق به چه کسانی است؟

آنچه روی کاغذ رخ می‌دهد کافی نیست

برنامه ویژه برای آینده معیشتی مرزنشینان