03
یکشنبه 17 بهمن 1400
شماره 8432
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رقابت داغ میان 348داوطلب آتش‌نشانی

خبر
به‌گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، 348نفر از داوطلبان آزمون استخدامی این سازمان انتخاب شده‌اند و به آزمون‌های روانشناختی، گزینش و...
ویژه
به ‌گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، 42رام قطار DC خطوط یک و ۲متروی تهران فرسوده هستند و نیاز فوری به بازسازی دارند.
نشست بررسی و تسهیل همکاری‌‌های مشترک میان 2 سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان هواشناسی کشور در زمینه اشتراک داده‌ها و بهبود دقت پیش‌بینی‌ها برگزار شد.
زیباسازی
آذرماه سال1398 بود که المان و کاراکتر شخصیت‌های کارتونی نوستالژیک و خاطره‌انگیز برنامه عروسکی چاق و لاغر که در دهه60 پخش می‌شد و حسابی هم محبوب بچه‌های این نسل بود.

40بازار ویژه میزبان 2هزار دستفروش

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شهرداری تهران طرح ساماندهی دستفروشان را در 5 منطقه یک، 10، 12، 15و 16کلید زد
گزارش
ساماندهی دستفروشان در 5منطقه شهر تهران در دستور کار قرار گرفت. با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال و ایام عید نوروز ساماندهی دستفروشان در اولویت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران قرار گرفته است.
شیوه‌‌نامه‌های درمانی معتادان متجاهر

شیوه‌‌نامه‌های درمانی معتادان متجاهر

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جلسه بررسی و تدوین شیوه‌نامه‌های پزشکی- درمانی برای معتادان متجاهر دارای منع پذیرش حضور یافت.
فعال شدن همه ظرفیت‌ها برای تولید مسکن در تهران
رشد شدید قیمت مسکن و هزینه اجاره‌بها در پایتخت باعث تلاش‌ ارگان‌های مختلف در حوزه تامین مسکن شده که یکی از مؤثرترین آنها شهرداری تهران است.
PDF شهر
کوتاه شهر
مدیرعامل شرکت متروی تهران