17
یکشنبه 17 بهمن 1400
شماره 8432
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنجال جدید لیگ؛ گل 12نفره استقلال!

سوژه روز
حضور یک بازیکن تعویض‌شده در میدان - آن هم در لحظه گل دوم استقلال به هوادار- به حاشیه و جنجال جدید فوتبال ایران تبدیل شده است.
ویژه
مجموعه مشکلاتی که پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال در ایران با آنها مواجه است، می‌تواند یک رنجنامه چند جلدی باشد.
صالح حردانی عصر دیروز با حضور در باشگاه استقلال و امضای قراردادی ۲.۵ساله رسما آبی‌پوش شد.
درحالی‌که ما اینجا مدام در حال جنگ و دعوا هستیم و حتی از تیم ملی هم در بهترین روزهایش سوژه‌ای برای ستیز می‌سازیم، قطری‌ها در تمرینات تیم‌های باشگاهی‌شان برای بازیکنان صعودکرده به جام‌جهانی این کشور جشن ترتیب می‌دهند.
حقیقت آن است که نمایش محمدحسین کنعانی‌زادگان در 2مسابقه اخیر تیم ملی برابر عراق و امارات نشان داد چرا دراگان اسکوچیچ با وجود همه مخالفت‌ها، خط قرمز روی نام این بازیکن نکشید. بعد از انتشار آن فایل صوتی غیراخلاقی منتسب به مدافع ایرانی الاهلی، اینطور به‌نظر می‌رسید که اسکوچیچ او را دعوت نخواهد کرد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال بواویشتای پرتغال، بعد از انجام بازی‌های تیم ملی در تهران ماند و دلیل ماندنش مثبت شدن تست کرونا بود.
رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال سرانجام از این تیم جدا شد.

پنهان، پشت صدرنشینی

مشکلات فنی استقلال همچنان پابرجاست اما فرهاد مجیدی در مصاحبه‌های عجیب و جنجالی‌اش درباره همه چیز حرف می‌زند جز مسائل فنی!
فرهاد مجیدی معمولا مقابل انتقادات نرم‌خو نیست. در حاشیه مسابقات همین فصل لیگ برتر، از او تعبیری به یادگار ماند که به وضوح گویای همین رویکرد است؛ جایی که سرمربی محترم استقلال منتقدانش را «فرگوسن‌های وطنی» خوانده بود.
2دهه رونالدویی

2دهه رونالدویی

کریستیانو رونالدو 36سالگی‌اش را تلخ به پایان برد و 37سالگی‌اش را بد آغاز کرد
کریستیانو رونالدو در بازی جام حذفی مقابل میدلزبورو نیمه اول را در 36سالگی سپری کرد و در نیمه دوم 37ساله شد.
با جوانان هم در آسیا نتیجه می‌گیریم
با جوانان هم در آسیا نتیجه می‌گیریم
سحر پاپی، بازیکن تیم ملی فوتسال می‌گوید 2سال تعطیلی، تیم را عقب انداخته و اردو و مسابقه لازم است تا تیم دوباره به هماهنگی برسد
تیم ملی فوتسال زنان ایران که بیش از 2سال تعطیل بود، چندی پیش در تورنمنت کافا، تورنمنت آسیای مرکزی، به قهرمانی رسید.
از مدت‌ها پیش شایعات زیادی در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس به گوش می‌رسید و در حقیقت این مسئله به بزرگ‌ترین پروژه قرمزها در نقل‌وانتقالات زمستانی تبدیل شده بود.

پخش زنده روز

لالیگا اسپانیا

جدول گلزنان

جدول گلزنان

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست خبری روز گذشته که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد درباره ورزشگاه فرسوده آزادی، زمین تمرین 2 تیم استقلال و پرسپولیس و احداث برج فدراسیون‌ها صحبت کرد.
داربی اصفهان مهم‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان بود که در این بازی 2 رقیب دیرینه؛ سپاهان و ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رسیدند.
آماری از مسابقات انتخابی جام جهانی2022در پایان فیفادی ژانویه منتشر شده که جالب است.