24
یکشنبه 17 بهمن 1400
شماره 8432
جشنواره 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جایگاه جشنواره تئاتر فجر در تئاتر ایران

یادداشت روز
سخن‌گفتن از تأثیر عمیق و اعتلای بخش هنر- به‌ویژه هنر نمایشی- بر جامعه و مردمانش، سخنی است بدیهی و بدون نیاز به استدلال. حتی تماشاگرانی که برای سرگرمی به تئاتر می‌روند، می‌دانند که این سرگرمی از نوعی دیگر است.
ویژه
مدیر روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با تأکید بر پایبندی به ظرفیت مجاز ۳۰درصدی در استفاده از سالن‌ها، اعلام کرد سالن‌های کوچک بلیت‌فروشی نخواهند داشت.
گزارش
بعد از آیین گشایش چهلمین جشنواره تئاتر فجر و افتتاح 3نمایشگاه در برنامه جنبی این دوره از جشنواره، تهران میزبان اجراها خواهد بود، در نخستین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، 9نمایش در بخش صحنه‌ای اجرا می‌شود.

سطح توقع‌‌ما‌ به کف رسیده است

محمد نیازی از نمایش «سویینی تاد» می‌گوید
گفت وگو
محمد نیازی و گروهش با نمایش‌های موزیکالی که طی چند سال اخیر در جشنواره تئاتر فجر به صحنه برده‌اند و جوایز و تقدیرهایی که در بخش‌های مختلف از طراحی گریم و صحنه تا موسیقی و بازیگری به‌دست آورده‌اند، دیگر نامی آشنا برای دنبال‌کنندگان این رویداد به شمار می‌روند.
«اتاق» درگیر کرونا شد

«اتاق» درگیر کرونا شد

تهیه‌کننده نمایش «اتاق» به کارگردانی زنده‌یاد ساشا کشوادی اعلام کرد به‌دلیل ابتلای تعدادی از بازیگران نمایش به ویروس کرونا، گروه از اجرا در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر انصراف داد.
افتتاح مجتمع ادبیات و هنر
سال63 بود که مجتمع ادب و هنر در خدمت جنگ افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه این مجتمع که در سالن اصلی تئاترشهر برگزار ‌شد.