• پنج شنبه 15 آبان 1399
  • الْخَمِيس 19 ربیع الاول 1442
  • 2020 Nov 05

زیست‌بوم/ میانکاله در 2روز گذشته 3بار آتش گرفت

از بامداد دیروز 3آتش عمدی به ‌جان میانکاله، این پناهگاه حیات‌وحش افتاد تا روند آتش‌سوزی‌های سریالی در این شبه‌جزیره حفاظت‌شده همچنان ادامه داشته باشد.

غافلگیری آمریکایی‌

کابوس انتخابات ریاست‌جمهوری دور پیش آمریکا گویا دوباره برای دمکرات‌ها تکرار شد و امیدهای آنها برای پیروزی آسان و شیرین در انتخابات را به تنگنای اما و اگرها کشاند.
پیروز حناچی در گفت‌وگو با همشهری از امضای قرارداد با شرکت چینی برای تامین 630 واگن جدید خبر داد

شهرداری در تأمین اعتبار مترو، تنهاست

دیروز دستگاه حفار مکانیزه به ایستگاه میدان اصلی شهرری وارد شد؛ این یعنی اتصال خط6 مترو به شرق حرم عبدالعظیم حسنی ع
تی‌بی‌ام به میدان اصلی شهرری، عملیات حفاری آخرین بخش پروژه توسعه جنوبی خط 6مترو آغاز شد.

تفاوت ترامپ با ترامپیسم

در این برهه تاریخی که انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شده، درک درست از ترامپ و ترامپیسم و فهم تفاوت این‌دو اهمیت زیادی دارد. حتی اگر بایدن برنده شود، ترامپیسم با پایان این انتخابات شکست نمی‌خورد.

نظرسنجی‌ها و انتخابات آمریکا

موضوع نظرسنجی از افکارعمومی خصوصا در ایام نزدیک به انتخابات در ایالات متحده همواره یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بوده است که سپهر سیاسی این کشور را قبل از شروع رسمی کارزارهای انتخاباتی به‌ خود مشغول می‌کند.

پیک جدید کرونا؛ شدید، پرشتاب و سخت

در دویست‌وپنجاه‌ونهمین روز از شیوع رسمی کرونا در ایران، آمار فوتی‌ها به 36هزارو579نفر رسیده و با ادامه روند مرگ روزانه بیش از 400نفر، تنها یک روز و نیم با عدد 37هزار مرگ بر اثر کرونا فاصله داریم.

شیوه آمریکا مهم است نه افراد

حسن روحانی رئیس‌جمهور با اشاره به انتخابات آمریکا و با تأکید دوباره روی این جمله که «برای ایران مهم نیست که در آمریکا چه می‌گذرد و چه‌کسی انتخاب می‌شود» گفت: برای ایران فرد مهم نیست، حزب هم مهم نیست، برای جمهوری اسلامی ایران شیوه‌ای که در دولت بعد اتخاذ می‌شود، اهمیت دارد.

موافقت رهبرمعظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات برخی محکومان

به‌ مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفیصلی‌الله‌علیه‌وآله و ولادت حضرت امام جعفر صادقعلیه‌السلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 3780تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

نبض تجارت دنیا با کرونا می‌زند

طرح‌ دغدغه‌های مدیریت شهر در مجلس

پاتوسی: روی گل‌های امسالم شرط بسته‌ام