2
پنج شنبه 15 آبان 1399
شماره 8077
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رونمایی از سامانه تیربار موشکی

دفاعی
با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از سامانه خودکار و هوشمند پرتاب‌های متوالی موشک‌های بالستیک دوربرد نیروی هوافضای سپاه تیربار موشکی رونمایی شد.
دولت
حسن روحانی رئیس‌جمهور با اشاره به انتخابات آمریکا و با تأکید دوباره روی این جمله که «برای ایران مهم نیست که در آمریکا چه می‌گذرد و چه‌کسی انتخاب می‌شود» گفت: برای ایران فرد مهم نیست، حزب هم مهم نیست، برای جمهوری اسلامی ایران شیوه‌ای که در دولت بعد اتخاذ می‌شود، اهمیت دارد.

موافقت رهبرمعظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات برخی محکومان

به‌ مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفیصلی‌الله‌علیه‌وآله و ولادت حضرت امام جعفر صادقعلیه‌السلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 3780تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
سفر ظریف به آمریکای لاتین

سفر ظریف به آمریکای لاتین

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین مقصد سفرش به آمریکای لاتین عصر دیروز وارد ونزوئلا شد.
سرگردانی لوایح اقتصادی دولت در بهارستان
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی مجلس به 25لایحه اقتصادی دولت شد
بی‌سرانجامی لایحه‌های دولت در بهارستان و تأکید دولتمردان بر ضرورت ورود مجلس به این لوایح معطل مانده، به چالش جدید 2قوه بدل شده و دولت خواستار توجه به برنامه‌های اقتصادی‌اش برای حل مشکلات معیشتی مردم است.
PDF ایران
کوتاه ایران
نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه در مجلس دهم، در رابطه با طرح اصلاح ‌قانون انتخابات در مجلس یازدهم و در رابطه با اضافه شدن نام اطلاعات سپاه در اصلاح قانون انتخابات گفت: در مجلس دهم این موضوع مطرح شد که اطلاعات سپاه به نهادهای نظارتی افزوده شود اما به درخواست خود اطلاعات سپاه، این مسئله حذف شد.