12
پنج شنبه 15 آبان 1399
شماره 8077
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد و فرنگی امروز در ۱۷وزن در سالن 12هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها برای معرفی نفرات برتر اعزامی به مسابقات جهانی صربستان است که البته برگزاری آن مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
رودریگو فصل قبل در لیگ قهرمانان پرفکت هت‌تریک کرد گل با ‌پای راست، چپ و سر اما زیدان بعدا کمتر به این جوان برزیلی بازی داد و بیشتر وقتش را برای وینیسیوس هدر داد.
با اینکه یک روز به شروع مسابقات لیگ برتر باقی مانده ولی به‌نظر می‌رسد ذهن پرسپولیسی‌ها از حالا درگیر فینال لیگ قهرمانان آسیاست تا شاید با قهرمانی در این تورنمنت، تاریخ‌سازی کنند و راهی جام باشگاه‌های جهان شوند.

چه کسی «بیست» می‌گیرد؟

فصل جدید لیگ برتر فوتبال، از فردا در شرایط ویژه کرونایی آغاز می‌شود
بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز خواهد شد. ابتدا قرار بود این بازی‌ها از دهم آبان شروع شود، اما در پی دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، آغاز مسابقات 6 روز به تعویق افتاد.

نکته بازی/ اینجا جای این حرف‌هاست؟

در چهارمین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری، همه استقلالی‌ها و به‌خصوص شاگردان آن مرحوم پیام‌های تسلیت منتشر کردند.
پاتوسی: روی گل‌های امسالم شرط بسته‌ام
پاتوسی: روی گل‌های امسالم شرط بسته‌ام
هافبک خوش‌تکنیک فولاد، شیخ دیاباته را بهترین بازیکن خارجی لیگ‌ ایران می‌داند اما ممکن است امسال این عنوان را از شیخ بدزدد
آیاندا پاتوسی یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنانی است که در تاریخ لیگ برتر به ایران آمده‌اند، اما هنوز نتوانسته به اندازه کیفیتش در ایران موفقیت کسب کند.

90هزار خودرو در نخستین روز ممنوعیت سفر،به شمال رسیدند

سفر به 25استان کشور به‌دلیل طغیان پاندمی کرونا به‌مدت 4روز، از 12ظهر 12آبان‌ماه ممنوع شد و خودروهایی که با پلاک غیربومی به آن 25استان سفر کردند با جریمه 500هزار تومانی مواجه شدند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
از بامداد دیروز 3آتش عمدی به ‌جان میانکاله، این پناهگاه حیات‌وحش افتاد تا روند آتش‌سوزی‌های سریالی در این شبه‌جزیره حفاظت‌شده همچنان ادامه داشته باشد.
جدول اعداد3786
جدول 8077