• چهار شنبه 18 تیر 1399
  • الأرْبِعَاء 17 ذی القعده 1441
  • 2020 Jul 08

شراکت راهبردی 25ساله

جهانگیری،معاون اول رئیس جمهور: باید با شهامت از توسعه روابط راهبردی کشورمان با پکن دفاع کنیم / علی ربیعی، سخنگوی دولت: هیچ‌چیز مخفیانه‌ای در قرارداد ایران و چین وجود ندارد / مشاور رئیس‌جمهور پیشنهاد داد قراردادهای 25ساله با دیگر کشورهای مهم دنیا بسته شود
علی ربیعی، سخنگوی دولت با اشاره به شایعاتی که درباره قرارداد 25ساله ایران و چین راه افتاده گفته است: در این زمینه هیچ‌چیز محرمانه و مخفیانه‌ای وجود ندارد.
گزارش همشهری از افزایش نگران‌کننده آمار کشته‌های کرونا؛ 200مرگ در یک روز

خیز خطرناک کشته‌های کرونا

200کشته و 2‌هزار و 637مبتلا تازه‌ترین آماری است که کرونا روی دست ایران گذاشته است.

درس‌های یک فاجعه

دهم تیر زبانه‌های بی‌رحم آتش سازه‌ای دیگر را در کام خود فرو ‌برد و شهر و مردمانش را سوگوار کرد.

فداکاری داوطلبانه برای حفظ محیط‌زیست ایران

آژانس بین‌المللی حفاظت از حیات‌وحش IUCN اعلام کرده است، از شاخصه‌هایی که می‌توان به اهمیت موضوع محیط‌زیست در یک جامعه پی برد آن نیست که مشاهده شود در یک جامعه، چه قوانینی به نفع محیط‌زیست وضع می‌شود، یا چه اندازه درباره محیط‌زیست بحث می‌شود و رهبران یک جامعه چه اندازه مردم را تشویق به حفاظت از محیط‌زیست می‌کنند.

ماهیت مجلس جدید و تعامل با دولت

حضور وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، به‌دنبال پرخاشگری برخی از نمایندگان و ادبیاتی که از سوی آنها مورد استفاده قرار گرفت حاشیه‌هایی را به‌دنبال داشت.

آتش دوباره در قلب ایران

در 2هفته اخیر 400مورد آتش‌سوزی بعضا مشکوک، 2500هکتار از اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی و جنگلی ایران را از بین برد. 140هکتار از این مناطق را اراضی جنگلی تشکیل می‌دهند و مابقی علفزارهای بکر هستند.

ارشاد در ادغام، کتابفروشی‌ها در رکود

کتابفروشی‌های فروردین و اردیبهشت کم‌کم از تعطیلی درآمدند.

آن روی سکه لغو طرح ترافیک

طرح ترافیک تهران دوباره وارد کلافی پیچیده شده؛ 3ضلع اصلی مسئول ماجرا نظرات مختلفی دارند و در میان این اضلاع، مردم مانده‌اند که چه کار کنند و منتظر هستند تا هرچه سریع‌تر تکلیف مشخص شود.

دوران برزخ