18
چهار شنبه 18 تیر 1399
شماره 7982
درنگ
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دوئل آقازاده‌های خوب و بد

پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد. گفته بودند که دستپخت جدید سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» برای پخش در وی‌اودی‌ها به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید و با عبور از خطوط قرمز، صدای خیلی‌ها را درمی‌آورد.
ویژه
شاید خوش‌بین‌ترین دوستداران سینمای مصطفی کیایی هم گمان نمی‌کردند نخستین تجربه سریال‌سازی او آن هم در شبکه نمایش خانگی، مجموعه‌ای خوش‌ساخت و جذاب از کار درآمده باشد.
با افول دوران سریال‌سازی موفق و افت شدید کیفیت و جذابیت آنها در تلویزیون، این‌روزها شاهد یکه‌تازی سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی هستیم و خانواده‌ها تمایل بیشتری به تماشای این مجموعه‌ها نشان می‌دهند.

دوران برزخ

شبکه نمایش خانگی در آشفته‌ترین روزهایش به‌سر می‌برد
این روزها شبکه نمایش خانگی به ساختمان مجللی می‌ماند که مشخص نیست چه‌کسی مالکیتش را به‌دست می‌آورد.

هولِ حلیم

چند وقتی بیشتر نگذشته از خیز بلند صدا‌و‌سیما برای دراختیارگرفتن مسئولیت صدور مجوز برای سامانه‌های پخش آنلاین ویدئو که حالا این سازمان، اقدام تازه‌ای را در راستای درانحصارگرفتن فعالیت‌های تصویری بیرون از بدنه خود، کلید زده است.
از حوزه هنری تا سریال‌های ترکی
از حوزه هنری تا سریال‌های ترکی
داستان پرفراز و نشیب تولید و پخش سریال «دل» مثنوی صد من کاغذ است که البته هرگز آشکار و رسانه‌ای نشد.
مدتی پیش سازمان سینمایی اطلاعیه‌ای منتشر کرد که در آن اعلام شده بود به‌دلیل حجم بالای سریال‌های در حال تولید در شبکه نمایش خانگی تا اطلاع ثانوی، مجوز تازه‌ای برای این مجموعه‌ها اعطا نخواهد شد. چند روز بعد مشخص شد این مسئله یکی، دو روزه و ناگهانی نبوده است.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
ساخت سریال‌های بی‌سروته در شبکه نمایش خانگی، مدیران را به این فکر انداخته تا با بهانه‌جویی از هزینه‌های گزاف تولید و بی‌توجهی به مخاطب، مسئولیت تولید سریال‌ها را در این شبکه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سلب کنند و به صدا و سیما بسپارند. غافل از اینکه سرمایه عظیمی چون مخاطب در این میان مغفول مانده و وسوسه سازمان صدا و سیما را در استفاده از این سرمایه به جان مدیران انداخته است.