24
چهار شنبه 18 تیر 1399
شماره 7982
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک روز در مخابرات

تلفن منزل یکطرفه شده. تماس با شماره اعلام‌شده از سوی مخابرات، نتیجه‌ای در پی ندارد. فرستادن پیامک برای سرشماره فلان هم بی‌پاسخ می‌ماند.
ویژه
اگر کسی به‌صورت وراثتی، یکی از اعضای بدن یا صورتش بدشکل یا نامتقارن باشد، به شکلی که به اعتماد به نفس شخص آسیب بزند و منجر به اختلال عملکرد وی در حوزه‌های روابط بین‌فردی، اجتماعی، شغلی یا حتی تحصیلی شود، اغلب پزشکان بر این باورند که عمل جراحی زیبایی شاید برای این فرد مفید باشد؛ چون در یک کلمه، کیفیت زندگی شخص و بازده عملکرد زندگی وی در حوزه‌های مختلف، افزایش قابل‌توجهی خواهد یافت.
پژوهشگران در میانه شیوع کرونا، نوع جدیدی از ویروس آنفلوانزای خوکی را کشف کرده‌اند که می‌تواند انسان‌ها را هم آلوده کند و بالقوه عامل پاندمی یا همه‌گیری جهانی بعدی باشد.
کتاب زنان در جهان و ایران نوشته جونی سیگر و سعید مدنی است که سیدمهدی خدایی آن را به فارسی برگردانده و از سوی نشر روزنه منتشر شده است.
طرح روز
امان: یک گروه طراح و سرآشپزی اردنی برای ساخت ماسک از پوست بادمجان استفاده می‌کنند.
ریاض: عربستان سعودی در‌ ماه ژوئن اعلام کرد شمار زائران مراسم حج را به هزار زائر از ملیت‌های مختلف ساکن عربستان محدود خواهد کرد و اکنون قوانین جدیدی برای این مناسبت وضع کرده است.

عکس روز

روستاهای دور افتاده زاهدان میزبان پزشکان داوطلب عکس:‌‌ ایرنا، حسن شیروانی
هزار پنچری عمدی برای هزار آشنایی

هزار پنچری عمدی برای هزار آشنایی

توکیو: مردی در ژاپن که لاستیک بیش از 1000خودرو را برای آشنایی با صاحبان آن پنچر کرده بود سرانجام توسط پلیس این کشور شناسایی و دستگیر شد.
سرقت از منزل فوتبالیست
سرقت از منزل فوتبالیست
منچستر: منزل شخصی ریاض محرز، ملی‌پوش الجزایری و یکی از بازیکنان شاخص تیم منچستر‌سیتی انگلیس مورد سرقت قرار گرفت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
حضور در محیط‌های عمومی ریسک ابتلا به بیماری کرونا را بالا می‌برد، بنابراین رعایت نکات بهداشتی در این اماکن ضرورت جدی دارد.
به‌گفته یک فوق‌تخصص ارشد مغز و اعصاب، آسیب‌های کرونا روی مغز ممکن است ادامه داشته باشد.
خاتمی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که برای دیداری 2 روزه به استان کهگیلویه‌ و بویراحمد سفر کرده بود در جمع علما، روحانیون، خانواده شهدا، ایثارگران، فرهنگیان و دانشگاهیان این استان حضور یافت.