• یکشنبه 15 تیر 1399
  • الأحَد 14 ذی القعده 1441
  • 2020 Jul 05

وضعیت قرمز

اینفوگرافی همشهری؛ رهاسازی دستکش‌ها و ماسک‌های آلوده چه تاثیری بر محیط‌زیست داشته است؟ - تعدادی از مدارس بر‌خلاف پروتکل‌های ابلاغی برای حضور دانش‌آموزان در آزمون‌های ورودی فراخوان داده‌اند

هشدار به کل ایران

از همان ابتدا که طرح تقسیم‌بندی شهرها بر مبنای رنگ قرمز، زرد و سفید مطرح شد، به‌نظر می‌رسید این طرح نمی‌تواند نتیجه‌بخش باشد و حالا با گذشت مدتی از اجرای این طرح، دیدیم که خیلی هم کارساز نبود.

به دام دیپلماسی بدهی چین نیفتیم!

به بهانه تصویب سند 25ساله همکاری ایران و چین در هیأت دولت لازم دیدم برای ثبت در تاریخ این هشدار را بدهم که مبادا از سر ناچاری به دام دیپلماسی بدهی چین بیفتیم.

موفقیت دولت‌های محلی در گرو حمایت دولت مرکزی

​​​​​​​حرکت به سمت تحقق توسعه پایدار شهری در کلانشهر تهران یکی از مهم‌ترین سیاستگذاری‌های دوره جدید مدیریت شهری بوده است، چرا که امروزه شهرهای بزرگ و حتی شهرهای کوچک نه فقط از نظر وسعت و جمعیت بلکه به‌لحاظ حجم و تنوع فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز از منظر ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان از اهمیت فراوانی برخوردارند.

بازی اینترنت موبایل با گرانی

حدود 69 میلیون نفر از مردم کشور براساس آمار وزارت ارتباطات مشترک اینترنت پهن‌باند موبایل هستند و مشخص است با این شرایط گران کردن بسته‌های اینترنت حتی اگر قرار باشد چراغ خاموش پیش برود میان مردم مثل بمب سر و صدا به‌پا می‌کند.

آبی در منطقه قرمز

فوتبال ایران صبح دیروز را با یک خبر غافلگیرکننده آغاز کرد؛ تست کرونای 12بازیکن و عضو کادر فنی فولاد خوزستان و 6استقلالی مثبت شده است.