14
یکشنبه 15 تیر 1399
شماره 7979
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بورس ابزار، یراق و دریل

راسته بازار
اگر برای انجام امور ساختمانی یا به‌اقتضای شغل‌تان نیاز به خرید انواع ابزارآلات، یراق، دریل و مته دارید شک نکنید که راسته بازار این اقلام در خیابان امام خمینیره تهران که از خیابان 30تیر آغاز شده و تا خیابان ولیعصر امتداد دارد، یکی از مراکز مناسب خرید اینگونه محصولات است.
ویژه
باتری گوشی یکی از مواردی است که در شرایط حساس استرس و اضطراب را افزایش می‌دهد، به‌خصوص اگر پاور بانک همراهتان نباشد.
​​​​​​​سیر صعودی کالاهای اساسی و اقلام خوراکی در بازار مصرف در حالی ادامه دارد که تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران از مقایسه قیمت خرده‌فروشی این اقلام طی خرداد‌ماه نسبت به اردیبهشت‌ماه امسال و مدت مشابه سال قبل، حاکی از افزایش حداقلی نرخ این محصولات است.
​​​​​​​با وجود اعلام نرخ مصوب 15هزار تومانی خرده‌فروشی هر کیلوگرم مرغ گرم توسط سازمان حمایت، عرضه چندنرخی این محصول در بازار مصرف ادامه دارد.
جزئیات تجارت خارجی نشان می‌دهد که در بهار امسال به لحاظ ارزشی ۳۵۸ میلیون دلار گوشی تلفن همراه وارد کشور شده که سهم ارزشی این اقلام به نسبت کل واردات کشور که بیش از 7.6میلیارد دلار است، تنها 4.7درصد بوده است.

به وقت سمساری‌های آنلاین

تغییر فرهنگ مصرف و تلاش برای کاهش هزینه‌های زندگی، خرید و فروش اجناس دست دوم را افزایش داده اما سمساری‌ها بهره‌ای از این تغییر فرهنگ نمی‌برند
خرید و فروش اجناس دست‌دوم در همه جای دنیا امری مرسوم است و در ایران هم از دیرباز سمساری‌ها مشتری‌های خاص خودشان را داشته‌اند.
PDF بازار
کوتاه بازار
​​​​​​​با مصوبه سازمان حمایت قیمت 10قلم لبنیات پرمصرف مشمول قیمت‌گذاری افزایش یافت اما افزایش نرخ مصوب شیرخام، هزینه تمام‌شده و نرخ خرده‌فروشی سایر فراورده‌های لبنی خارج از شمول قیمت‌گذاری را نیز افزایش داده است.