6o7
پنج شنبه 25 بهمن 1397
شماره 7602
روز هفتم
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با کارهای کوچک حالمان خوب می‌شود

بارها و بارها فیلم‌های کوتاه خارجی زیادی با موضوعات مختلف انسان‌دوستی و محبت فراگیر در فضای مجازی دست‌به‌دست شده بود و حالمان با دیدنشان خوب می‌شد.
ویژه
شاید برخی‌ها علاقه چندانی به کلاغ‌ها نداشته باشند؛ چون نه آن زیبایی کلیشه‌ای پرندگانی مانند طوطی و طاووس را دارند و نه صدای خوشی برای خواندن.
مسن‌ترین کلاغ شناخته‌شده تنها 40سال عمر کرده است و اغلب کلاغ‌ها خیلی که عمر کنند، 30سال زنده خواهند بود.
فرض کنیم تصمیم گرفته‌ایم برای خودمان کسب و کاری راه بیندازیم و به جای بیکار نشستن و غر زدن از اوضاع اقتصادی نابسامان، آستین‌ها را بالا بزنیم و صاحب‌کار خودمان شویم.
لابستر 170هزارتومان، سوشی هشت‌پا 100هزارتومان، سوپ هشت‌پا 60 هزار تومان، ‌کالامری 50هزار تومان و... بخشی از قیمت‌های حداقلی غذاهای بین‌المللی عجیب و غریب در ایران است؛ غذاهایی که این روزها در اغلب رستوران‌های خارجی تهران برای علاقه‌مندان سرو می‌شود و روزبه‌روز افراد بیشتری را به سمت تست این غذاهای عجیب می‌کشاند.
رفتند در بغض غروب، در شبی که آسمان کم‌حوصله بود، ابر راه نمی‌رفت و ستاره‌ها خود راه پنهان کرده بودند.
اینکه ما هر روز داریم در زمینه طلاق رکورد می‌زنیم، خبر جدیدی نیست. آنقدر هم عدد و رقم عجیب و غریب گفته شده که دیگر این سوژه نخ‌نما شده است.
هوتن شکیبا با بازی متفاوت در نقش اول «شبی که‌ماه کامل شد» توجه منتقدان، مخاطبان و داوران جشنواره فیلم فجر را به‌خود جلب کرد

سیمرغ شکیبا شد!

به همان اندازه که چهره‌اش برای علاقه‌مندان به تئاتر شناخته‌ شده است و او را با بازی در نقش‌های به یادماندنی به‌خاطر سپرده‌اند و تماشاگران تلویزیون هم او را در نقش حبیب سریال «لیسانسه‌ها» به خوبی می‌شناسند، اما تماشاچیان سینما خاطرات زیادی از حضور «هوتن شکیبا» بر پرده نقره‌ای ندارند.
از پشت چرخ خیاطی تا پای تنور نان

از پشت چرخ خیاطی تا پای تنور نان

من متولد ۱۳۴۷ هستم. وقتی سراغ رشته طراحی دوخت رفتم، تصورم این بود که متناسب با همین رشته، شغلی دست و پا می‌کنم و مشغول به‌کار می‌شوم.
تحلیل افسردگی دراندیشه مولانا
تحلیل افسردگی دراندیشه مولانا
از آنجا که عرفان با تجربه درونی سروکار دارد و بیشتر هم خویش را معطوف شناخت خود می‌کند، منبع عظیمی برای علم روانشناسی محسوب می‌شود.
خانه‌داری
رشد جمعیت و شهرنشینی، رفته‌رفته مردم را به زندگی در آپارتمان‌های کوچک عادت داده است.

در باب فرهنگ پارک کردن خودرو

در باب فرهنگ پارک کردن خودرو

دمنوش‌های زمستانی

نوشیدنی‌
خیلی‌ها بر این باورند که در روزهای کوتاه و شب‌های بلند و سرد زمستان، هیچ‌چیز با لذت نوشیدن دمنوش‌های گرم گیاهی برابری نمی‌کند؛ به همین دلیل است که این روزها انواع دمنوش‌های گیاهی در فهرست نوشیدنی‌های گرم کافه‌ها به چشم می‌خورد و طرفدار دارد.

خودت بساز

در عصری زندگی می‌کنیم که خلاقیت و کمک به شکوفایی استعدادهای هنری حرف اول را می‌زند؛ از این بابت که نیاز به زیبایی محیط و گنجاندن وسایل تزئینی کمتر مصرفی در اطرافمان در عصر حاضر انکارناپذیر است.
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
روان‌درمانی به‌عنوان فرایندی علمی و روشمند، برای رفع مشکلات روحی و روانی و معنایی انسان‌ها، راهکارهایی دارد.
در شماره‌های پیشین رویداد استعفای محمدعلی‌شاه، سلطنت احمد‌شاه و نقطه‌قوت‌ها و نقطه ‌ضعف‌های او از نظر خوانندگان گرامی گذشت.
امان از دست چشم و هم چشمی.