4
پنج شنبه 25 بهمن 1397
شماره 7602
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سامانه آخرین حفره‌های فرار ارزی بسته خواهد شد.
خبر: علی قربانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید: بخشی از اصلاحات ساختار بودجه به دوسوم بودجه کل کشور که مربوط به بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است،برمی‌گردد.
اسدالله عسگراولادی، عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران که به طعنه، خود را یک کاسب جزء می‌داند، در نامه‌ای از وزیر صنعت خواست برای جلوگیری از تخلفات، ۲۶۰۰کارت بازرگانی صادرشده در بهمن و اسفند۹۶ باطل شود.
به‌دنبال آزاد‌سازی‌ قیمت فولاد، بازار معاملات این محصول در بورس کالا به تعادل رسید.

خودرو‌های ترمز بریده

در هفته اخیر قیمت دناپلاس 21میلیون، پراید 111معادل 5میلیون و پژو 206تیپ دو 12میلیون تومان گران شده است
خودرو‌
در یک هفته گذشته بازار خودرو افزایش عجیب، باورنکردنی و بدون دلیل قیمت‌ها را شاهد بود؛ افزایش قیمتی که موجب وارد آمدن شوک تازه به بازار بی‌رمق خودرو در آستانه شب عید شده است.
موج تورم تولید به کشاورزی و دامپروری رسید

موج تورم تولید به کشاورزی و دامپروری رسید

موج افزایش هزینه‌های تولید به بخش کشاورزی و دامپروری رسیده و طبق اطلاعات منتشرشده مرکز آمار ایران، در فصل پاییز امسال تورم تولیدکننده در حوزه زراعت، باغداری و دامداری سنتی نسبت به فصل مشابه پارسال تورم نقطه‌به‌نقطه ۷۰.۲ درصد افزایش یافته است.
اعتبار20هزار میلیاردی برای حمایت از تولید
رئیس‌کل بانک مرکزی با پیشنهاد مدیران بانک‌ها برای تقویت قدرت اعتباردهی بانک‌ها و نیز تسهیل ضوابط و نحوه اخذ تسهیلات سرمایه درگردش توسط واحدهای تولیدی فعال و خوش حساب موافقت کرد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
در بررسی عملکرد مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه دی‌ماه امسال، 868مورد پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.
دیروز در مسکو یادداشت تفاهمی سه‌جانبه میان ایران، روسیه و قزاقستان برای تجارت گندم امضا شد.