02
سه شنبه 18 شهریور 1399
شماره 8032
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به طرح‌های اخیر نمایندگان مجلس درخصوص نظارت‌های انتخاباتی شورای نگهبان، در توییتی نوشت: «قانون اساسی برای مجلس دو ‌شأن تقنین و نظارت را درنظر گرفته است.
ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه با تقدیر از مقام معظم رهبری به‌دلیل موافقت ایشان با پیشنهاد دستگاه قضایی برای تداوم برگزاری دادگاه‌های ویژه رسیدگی به اخلال در نظام اقتصادی، از ارائه طرحی جامع برای نهادینه و نظام‌مند کردن روند برگزاری این دادگاه‌ها سخن گفت.
عکس خبر
یکی از خیابان‌های لبنان به نام خیابان شهید حاج‌قاسم سلیمانی مزین شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری روز دوشنبه‌ خود با خبرنگاران درباره برنامه سفر امسال رئیس‌جمهور به نیویورک و سخنرانی در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ایران مانند سایر اعضای سازمان ملل برای حضور در نشست مجمع عمومی دعوت دارد.
سفیر ایران در عراق در واکنش به انتشار ویدئویی که استاندار کربلا در آن خبر از پذیرش زائران اربعین حسینی می‌دهد به ایسنا گفت: به‌نظر می‌رسد از صحبت‌های ایشان برداشت اشتباهی صورت گرفته است.

رضایت از مذاکره

ظریف: قدردان ‌تلاش‌های سوئیس برای سبک‌کردن خرابکاری‌های‌ آمریکا هستیم
دیپلماسی
وزیرخارجه سوئیس که سفر خود را به ایران با بازدید آثار تاریخی اصفهان آغاز کرده بود و یکشنبه شب در مراسمی در باغ‌موزه نگارستان که با حضور شهردار تهران برگزار شد
سازمان مهاجران خارجی تشکیل می‌شود

سازمان مهاجران خارجی تشکیل می‌شود

هیأت وزیران به‌منظور تمرکز سیاستگذاری، راهبری، برنامه‌ریزی، نظارت و ساماندهی امور اتباع خارجی مهاجر و پناهنده و برقراری ارتباط مؤثر با نهادها و سازمان‌های بین‌المللی لایحه تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی را مصوب کرد.
رونمایی از گزینه جدید صمت
رونمایی از گزینه جدید صمت
علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی صمت به مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار بر این بود دولت گزینه پیشنهادی خود برای وزارت صمت را در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس معرفی کند اما این اتفاق نیفتاد.
PDF ایران
کوتاه ایران
عباس عبدی، تحلیلگر اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره اصلاحاتی که اخیرا نمایندگان مجلس در قالب یک طرح روی قانون انتخابات انجام می‌دهند، گفت: چه این قانون باشد و چه نباشد، برای گرم‌کردن فضای انتخاباتی کشور مشکل جدی وجود دارد.