• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 10 دی 1398
کد مطلب : 91689
+
-

بیعت با ولایت

آیین باشکوه و مردمی دهمین سالگرد گرامیداشت یوم‌الله ٩دی دیروز در سراسر ایران اسلامی برگزار شد

بیعت با ولایت

راهپیمایی سالگرد 9دی روز دوشنبه در شهرها و شهرستان‌های کشور برگزار شد و راهپیمایان در این تجمعات بر حمایت از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند. راهپیمایان با سردادن شعارهای «حسین حسین شعارماست، شهادت افتخار ماست»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و در دست داشتن پلاکارد از عوامل فتنه‌انگیز در کشور اعلام انزجار کردند. شهروندان در راهپیمایی خود خواستار توجه مسئولان به رفع مشکلات شهروندان شدند و از مسئولان خواستند تا با حفظ وحدت در بهبود اوضاع تلاش کنند. در تهران طبق اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این مراسم از ساعت 14تا 16با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالله  حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه در میدان امام حسین(ع)‌ برگزار شد و پس از آن مردم از این میدان به سمت میدان شهدا راهپیمایی کردند.

به گزارش تسنیم، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امسال مردم بیشتر از 5روز به فتنه‌گران زمان ندادند، تصریح کرد که مردم در سختی بودند ولی وقتی دیدند دشمن دنبال سوءاستفاده است، به صحنه آمدند و 9دی دیگری خلق کردند. حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خطاب به مسئولان گفت: این مردم از شما 3 خواسته دارند؛ مردم از شما می‌خواهند که از ولایت، فرمانبرداری مطلق داشته باشید. باور داریم حکم‌ الله حکومت می‌کند و حکم ‌الله آن است که رهبری می‌گوید. مردم همچنین از مسئولان روحیه استکبارستیزی و گفتمان مقاومت و نه سازش می‌خواهند. مسئولان به مردم تکیه کرده و نهراسند و مقابل استکبار بایستند. خواسته سوم مردم این است که مسئولان قدردان این امت بوده و ناسپاسی نکنند. تا این مردم با بصیرت در صحنه هستند، استکبار توان حضور در این کشور و منطقه را نخواهد داشت.

دریادار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه که برای شرکت در این مراسم به کرمان رفته بود، گفت: در 5 دی‌ماه (چهلم شهدای اعتراضات آبان‌ماه) امسال دشمن نقشه‌های زیادی برای نظام داشت اما مردم با‌بصیرت به دشمن و فتنه‌ای که طراحی کرده بود، نه گفتند. بصیرت مردم ایران آنقدر زیاد بود که حتی در 40روز فرصتی که داشتند هیچ نتیجه‌ای نگرفتند و در رسانه‌های خود عصبانیت خود را اقرار کردند.
حسن ابوترابی‌فرد، امام‌جمعه موقت تهران هم که در جمع راهپیمایان 9دی یاسوج حضور پیدا کرده بود، گفت: ایران در سایه حضور و مشارکت مردم از بحران‌های سخت و تحریم‌های شکننده دشمن عبور می‌کند و به یک قدرت اقتصادی در آسیا تبدیل می‌شود. در قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» آمده بود: یوم‌الله نهم دی روز خروش مردم عاشورایی ایران اسلامی، تحقق وعده حق تعالی و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی است و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و اثبات‌کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها‌ست. این قطعنامه اضافه می‌کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری، آحاد هم‌میهنان عزیز و متدین را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی با هوشیاری در برابر تبلیغات فریبنده انتخاباتی و موج‌سواری نااهلان دعوت و از شورای نگهبان به‌عنوان عماد ملّت و دین و سکینه قلب مؤمنین، فقط و فقط خدا را درنظر گرفتن و نهراسیدن از جنجال‌های بی‌پایه و اساس، شجاعت و دقت هرچه بیشتر در احراز مسلم شرایط قانونی نامزدهای انتخاباتی و اِعمال دقیق نظارت استصوابی برای جلوگیری از نفوذ عناصر غیرانقلابی به خانه ملت را مصرانه خواهانیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید