• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 5 دی 1398
کد مطلب : 91329
+
-

فرصت جبران



پرسپولیس فردا آخرین بازی‌اش را قبل از تعطیلات لیگ، برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند؛ یک مسابقه عقب‌افتاده که پیروزی احتمالی در آن می‌تواند باعث شود سرخپوشان با برچسب صدرنشینی راهی تعطیلات شوند. با این همه اما امسال بازی در خانه برای سرخ‌ها کار راحتی نبوده است. در فصلی که هواداران از ابتدا کم‌لطفی زیادی نسبت به سرمربی جدید داشتند و خیلی دیر با او ارتباط برقرار کردند، به ندرت حتی طبقه اول استادیوم برای مسابقات پرسپولیس پر شد. غیر از داربی که داستان خاص خودش را دارد و روی کاغذ هم استقلال میزبان آن بود، دو بازی پرتماشاگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مربوط به تقابل این تیم با سپاهان و گل‌گهر سیرجان بوده که باز هم تعداد تماشاگران از 30هزار نفر تجاوز نکرده است.
جالب است که این عدم‌حمایت، با عدم‌نتیجه‌گیری تیم نیز همراه شده است. پرسپولیس هم‌اکنون با کسب 18امتیاز از 8بازی بیرون از خانه، بی‌رحم‌ترین میهمان لیگ به شمار می‌آید. سرخپوشان به‌طور متوسط از هر بازی بیرون از خانه «2.25» امتیاز کسب و در این زمینه از همه تیم‌ها بهتر عمل کرده‌اند، اما در مسابقات خانگی وضع آنها چندان تعریفی ندارد. شاگردان کالدرون تا‌کنون از 7میزبانی‌شان تنها 13امتیاز به‌دست آورده‌اند که میانگین «1.85» را نشان می‌دهد. پرسپولیس که صدرنشین جدول مسابقات بیرون از خانه است، در جدول بازی‌های خانگی روی پله هفتم قرار گرفته؛ آنچه به وضوح نشان می‌دهد آنها از پتانسیل حمایت هواداران بهره نبرده‌اند.
بازی با نساجی اما شاید فرصت خوبی باشد تا هم هواداران برای جبران کم‌لطفی این ماه‌ها به‌طور گسترده در ورزشگاه حاضر شوند و هم پرسپولیس با کسب امتیازات کامل، وضعیتش در جدول مسابقات خانگی را آبرومندانه‌تر کند. سایت فروش الکترونیکی بلیت این بازی با آدرس «pin90.ir» سرانجام از ساعات پایانی شامگاه سه‌شنبه باز شد و تا عصر دیروز استقبال هواداران پرسپولیس از آن بد نبوده است. هرچند تا زمان تنظیم این مطلب هنوز سکوهای طبقه دوم برای فروش باز نشده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید