• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 13 اسفند 1396
کد مطلب : 8456
+
-

استقبال استارتاپ‌ها از یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با استقبال فعالان بازارهای پول، سرمایه و صنعت بیمه روبه‌رو شده است.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بورس، یاسر فلاح، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه فاینکس2018 گفت: این دوره فاینکس از تاریخ 26 تا 29 فروردین سال97 برگزار می‌شود. شرکت سهامی نمایشگاه‌ها 17هزار مترمربع فضای مفید در اختیار این نمایشگاه قرار داده که تا‌کنون 15هزار مترمربع به متقاضیان حضور در نمایشگاه اختصاص داده شده است. او افزود: در این رویداد تا‌کنون 359شرکت حضور دارند که تا این لحظه شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها با حضور 50شرکت بیشترین میزان مشارکت در فاینکس2018 را به‌خود اختصاص داده‌اند.

یاسر فلاح به برگزاری سومین دوره فین استارز اشاره کرد و گفت: فین استارز بزرگ‌ترین رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست که امسال به عاملیت فرابورس ایران و مشارکت مرکز مالی ایران، برگزار می‌شود. او توضیح داد: در این رویداد صاحبان استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذار،‌صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه‌سازی‌، معرفی و فرصت‌آفرینی بپردازند.

این خبر را به اشتراک بگذارید