• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79760
+
-

طلب میلیاردی شرکت برق کردستان از مشترکان

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: توزیع نیروی برق استان، میزان 1/57 میلیارد تومان از مشترکان برق بابت فروش انرژی طلب دارد که بخش عمده این مطالبات، مربوط به تعرفه بخش خانگی مشترکین برق استان است. 


به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق،  «هیوا لهونیان» در این باره این اظهار کرد: از مجموع میزان مطالبات شرکت توزیع برق استان سهم بدهکاران در بخش خانگی 19/72 میلیارد تومان، سهم بدهکاران در بخش تجاری 11/6 میلیارد تومان، سهم بدهکاران در بخش صنعت و کشاورزی 16/1 میلیارد تومان، سهم بدهکاران دربخش‌های مختلف اداری و موسسات دولتی 9/6 میلیارد تومان ثبت شده است. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، با بیان این‌که هرچه درصد وصول مطالبات بالاتر باشد اعتبارات بیشتری به استان در خدمت‌رسانی اختصاص می‌یابد، عنوان کرد: وصول مطالبات برق از مشترکین بدهکار در استان تا ۲۵ شهریور سال جاری 76/43 درصد بوده که افزایش این میزان به 105درصد از اهداف برنامه‌های شرکت درسالجاری است.

وی قطع برق مشترکان بدهکار را آخرین راه وصول مطالبات این شرکت خواند و عنوان کرد: در صورت نادیده گرفتن اخطارهای کتبی به ناچار برق واحدهای بدهکاری که به هشدارها بی‌توجهی کرده قطع می‌شود چراکه تنها منبع تامین نقدینگی شرکت توزیع برق پس از فروش انشعاب که آن هم مبلغ ناچیزی است.


توزیع 15 هزار تن آسفالت در سنندج 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج گفت: ابتدای امسال 15 هزار تن آسفالت در سنندج به منظور بهسازی و بهبود وضعیت معابر تولید و پخش شد. به گزارش ایسنا «فرشاد منبری» افزود: علاوه بر تولید آسفالت، نیروها و ماشین‌آلات این سازمان برای تکمیل بسیاری از طرح‌های عمران شهری نظیر پروژه‌های بلوار 36 متری دگایران، اتصال بلوار کردستان به بلوار توحید و بقیه طرح‌های در حال اجرا در مناطق فعالیت می‌کنند. 

وی بیان کرد: آسفالت تولید شده علاوه بر بهسازی و آسفالت معابر و محلات صرف بهسازی و تمکیل پروژه‌های عمران شهری در حال اجرا در شهر شده است. منبری در ادامه اظهار کرد: علاوه بر آسفالت تولید شده 3 هزار و 300 تن ماسه، هزار تن بتن و 10 هزار تن مصالح سنگی اساس و زیراساس در سال جاری تولید و تهیه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید