• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 20 شهریور 1398
کد مطلب : 77689
+
-

انباشت لاستیک در انبارهای اردبیل

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری استان: رانندگان اردبیلی برای دریافت لاستیک ناوگان باری برون‌شهری با در دست داشتن اسناد مالکیت به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند

رانندگان اردبیلی با توجه به انباشت لاستیک در انبار‌های استان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت لاستیک هرچه سریع‌تر اقدام کنند. معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردیبل با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تعداد لاستیک‌های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان است و با انباشت لاستیک در استان روبه‌رو هستیم.

«رضا شیرین‌زاده» افزود: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون‌شهری و برون‌شهری به صورت نرم‌افزاری و تحت وب انجام می‌شود. به همین دلیل حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود. شیرین‌زاده از رانندگان استان خواست برای اخذ لاستیک ناوگان باری برون‌شهری با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز به انجمن صنفی رانندگان مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به این‌که رانندگان در شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به ادارات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای برای دریافت لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند تأکید کرد: براساس کارکرد و پیمایش خودرو رانندگان از سهمیه دولتی برخوردار می‌شوند. شیرین‌زاده ناوگان‌های بدون کارت هوشمند را ناوگان درون‌شهری عنوان کرد و گفت: مالکان این ناوگان‌ها باید به سازمان حمل ونقل شهرداری‌های شهرستان‌ها مراجعه کرده و با ثبت‌نام در آن سازمان و اخد پروانه فعالیت، کد رهگیری دریافت کنند. رانندگان پس از دریافت کد رهگیری می‌توانند با مراجعه به سایت www.utcms.ir حواله لاستیک مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی دریافت و مستقیما به نمایندگی مربوطه مراجعه کنند.

این مسئول با بیان این‌که مسئولیت توزیع لاستیک برای ناوگان‌های دارای کارت هوشمند با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است اظهار کرد: لاستیک رانندگانی که بدون کارت هوشمند هستند از طریق شهرداری‌ها توزیع می‌شود.شیرین‌زاده مسئولیت تهیه لاستیک و هماهنگی لازم را در این خصوص وظیفه سازمان صنعت معدن و تجارت عنوان کرد و از مالکان ناوگان‌ها خواست برای سهولت در دریافت لاستیک به دستگاه‌های ذیربط مراجعه و از هرگونه مراجعه به دستگاه‌های غیرمرتبط خودداری کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید