• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68546
+
-

پذیرش ۱۵۶ دانشجوی دکتری در دانشگاه لرستان

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان اظهار کرد: از مجموع ۷۳۱ داوطلب مصاحبه در مقطع دکتری، ۱۵۶ نفر برای سال تحصیلی جدید در این دانشگاه پذیرش می‌شوند. به گزارش ایرنا «حسن نایب‌زاده» با بیان مطلب گفت: از این تعداد در دانشکده اقتصاد ۸ نفر، در دانشکده ادبیات و علوم انسانی ۴۹ نفر، در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ۴۳ نفر، در دانشکده فنی و مهندسی ۱۵ نفر و در دانشکده علوم پایه ۴۱ نفر پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که مصاحبه‌های داوطلبان مقطع دکترای تخصصی رشته‌های مختلف دانشگاه لرستان از ۲۰ خرداد تا ۲۴ تیر امسال برگزار شد، افزود: دکترای تخصصی امسال این دانشگاه شامل ۲۵ رشته، ۴۱ گرایش تحصیلی و ۵۶ کد رشته‌محل است.

نایب‌زاده گفت: امسال 30۵۷ نفر از طریق سازمان سنجش آموزش عالی کشور برای مصاحبه دکترای تخصصی رشته‌های مختلف تحصیلی به دانشگاه لرستان معرفی شدند که از این تعداد ۷۳۱ نفر برای مصاحبه به دانشگاه لرستان مراجعه کردند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ادامه داد: ۱۷۰ نفر از اعضای هیات علمی در قالب مصاحبه‌کننده و ۱۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه لرستان در قالب عوامل اجرایی در برگزاری مصاحبه‌های رشته‌های تحصیلی مختلف دانشگاه لرستان در مقطع دکتری مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: از ۷۳۱ نفر داوطلب مراجعه‌کننده برای مصاحبه دکتری ۶۴ نفر دانشکده اقتصاد، ۲۰۸ نفر دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۸۳ نفر دانشکده علوم پایه، ۸۶ نفر دانشکده فنی و مهندسی و ۱۹۰ نفر دانشکده ادبیات و علوم انسانی مربوط بودند.

نایب‌زاده با بیان این‌که امسال روزهای مشخصی برای جاماندگان از مصاحبه دکترای تخصصی رشته‌های تحصیلی مختلف تعیین شده است، گفت: برای مصاحبه‌شوندگان غیربومی تسهیلات اسکان از جمله 2 خوابگاه برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید