• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68205
+
-

اجرای طرح«کافه‌مهارت» در دامغان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: طرح «کافه‌مهارت و اشتغال» برای معرفی ظرفیت و توانمندی جوانان دامغانی و تشویق آنها به مهارت‌آموزی در دامغان در حال برگزاری است.
«سمیرا خلیل‌نژادی» درگفت و گو با ایرنا افزود: این کافه به مدت 3 شب از یکم تا سوم مرداد از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در بوستان فرهنگی شهدای گمنام دامغان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: علاوه بر این، به مناسبت هفته ملی مهارت، از یکم تا ۶ مرداد، نمایشگاه دستاوردهای مهارت‌آموختگان دامغان در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران این شهر برگزار می‌شود که مردم می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند. رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام تابستان و با توجه به رویکرد مرکز آموزش فنی حرفه‌ای، برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان و کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، کلاس‌های متنوع در این ایام برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: مرکز خواهران توانسته است با برنامه‌‌ریزی در تابستان امسال ۲۷ حرفه برای بیش از ۴۲۰ دانش‌آموز و دانشجو را پیش‌بینی کند.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان گفت: کنده‌کاری روی مس، عروسک روسی، تابلو برجسته، شومیز مردانه، شیرینی‌پزی با خرما، نقاشی روی بوم، عکاسی، میزآرایی هتل و تهیه سینی اردور از حرفه‌های جدید آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دامغان است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید