• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60572
+
-

کالای فرهنگی؛ هدیه اردبیلی‌ها به والیبالیست‌های جهان

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع والیبال در سالن رضازاده اردبیل برپا شد و قرار است آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه به عنوان کالای فرهنگی به بازیکنان تیم‌های والیبال ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال اهدا شود. 

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با موضوع والیبال از سوی اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری موسسه هنر و خلاقیت آرتاویل به مناسبت میزبانی اردبیل از مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان در هفته چهارم این رقابت‌ها برپا شده و میزبان علاقه‌مندان است. 

«خسرو حیدری»، «شهرام رضایی»، «بهنام پورمهدی»، «رسول حاجی‌زاده»، «نادر محمدی»، «اکبر روحی»، «سهراب خیری»، «سعید بنازاده»، «معصومه ماهیکار»، «شهرام یعقوبی»، «سجاد علیزاده»، «حسین رحمتی» و «محسن فرخی» از اردبیل، «داود دلدار» و «فرهاد رحیم قراملکی» از آذربایجان شرقی و «شهرام کاظمی» از لرستان شرکت‌‌کنندگان این نمایشگاه هستند.

40 اثر به نمایش درآمده در این نمایشگاه که در 2 بخش موضوعی و چهره بازیکنان تیم‌های ملی والیبال ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال در ورکشاپِ برگزار شده در حوزه هنری استان اردبیل تولید شده‌اند، طی مراسمی به عنوان کالای فرهنگی به هر یک از بازیکنان این تیم‌ها در طول برگزاری مسابقات اهدا خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید