• پنج شنبه 25 مهر 1398
  • الْخَمِيس 17 صفر 1441
  • 2019 Oct 17
شنبه 28 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56186
+
-

توصیه‌های سحری

سلامت
توصیه‌های سحری

وعده سحری، معادل ناهاری است که در روزهای عادی می‌خوردید؛ یعنی انواع غذاهای برنجی را می‌توانید در این وعده بگنجانید. می‌توانید 10تا 12قاشق غذاخوری برنج پخته، البته کمی چرب شده با روغن زیتون، همراه انواع خورش‌های سنتی را در این وعده میل کنید. خوردن مخلوط میوه‌های فصل با لبنیاتی مانند شیر و ماست یکی از گزینه‌های مناسب برای شروع این وعده است تا اشتهای‌تان برای خوردن سحری بیشتر شود. اگر جزو آنهایی هستید که در این وعده اشتهای کمی دارند، بهتر است حجم مختصری از غذاهای پرکالری و البته مغذی را برای این وعده انتخاب کنید؛ مانند حلیمی که با کمی کره و دارچین طعم‌دار شده است. همچنین خوردن سالاد در این وعده، بخشی از آب مورد نیاز بدن‌تان را تامین خواهد کرد و البته بهتر است که چاشنی آن، آبلیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید