• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 7 اسفند 1397
کد مطلب : 49044
+
-

بیمارستان قرمز

بیمارستان قرمز

پنجره پرسپولیس باز شد اما حالا مصدومیت‌های سریالی یقه تیم برانکو را ول نمی‌کند. تازه‌ترین نام این لیست علیرضا بیرانوند است که روز گذشته خبر رسید مجبور است تن به تیغ جراحی بدهد. ظاهرا بیرانوند با وجود مشکلی که داشت، در بازی برابر نفت مسجد سلیمان به میدان رفت. او روز گذشته یک جراحی ساده انجام داد تا موقتا بتواند تیمش را در بازی‌های مهم پیش رو همراهی کند. علیرضا بیرانوند درباره شرایط و مشکلی که برایش پیش آمده، گفت: «‌با شرایطی که برای کمرم قبل از بازی نفت مسجد سلیمان به‌وجود آمد، شرایط سختی داشتم و واقعا نمی‌توانستم بازی کنم. روز گذشته پیش دکتر رفتم و به قول معروف یک جراحی سرپایی داشتم تا در زمان بهتری بتوانم جراحی اصلی را انجام بدهم. دکتر البته گفت که باید عمل اصلی را انجام بدهم اما شرایط پرسپولیس به شکلی بود که نمی‌توانستم الان این کار را انجام بدهم. ما بازی‌های سخت و مهمی پیش رو داریم و همانطور که گفتم فعلا عمل سرپایی انجام دادم تا بعد از بازی‌ها ببینیم شرایط چگونه است.»

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: «من چون بیمارستان بودم نتوانستم تمرین کنم، شرایط سختی داشتم اما خدا را شکر روز گذشته به تمرین آمدم و کنار تیم بودم. ما بازی‌های خیلی سختی پیش رو داریم. نفت آبادان، نساجی، السد و داربی را باید در هفته‌های بعدی بازی کنیم و من به همین دلیل برنامه عمل جراحی را عقب انداختم تا امسال سال خوبی برای خودم و پرسپولیس باشد.»

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس هم درباره وضعیت بیرانوند گفت: «با اقدام‌های صورت‌گرفته، علیرضا بیرانوند مشکلی برای بازی نخواهد داشت. بیرانوند که مشکل پزشکی از ناحیه دستگاه گوارش داشت، با توجه به اقدام‌های پزشکی صورت‌گرفته و یک عمل سرپایی، مشکلی برای بازی ندارد. او در تمرینات شرکت کرد و برای بازی آماده خواهد بود. هم‌اکنون برنامه‌ای برای جراحی او وجود ندارد.»

 کمال بازی نفت را از دست داد
کمال کامیابی‌نیا در دقیقه۱۵ بازی مقابل نفت مسجدسلیمان با کشیدگی همسترینگ روبه‌رو شد اما با همین شرایط تا پایان بازی در زمین ماند تا در روزی که چند بازیکن اصلی پرسپولیس به‌دلیل مصدومیت غایب بودند، دست برانکو خالی‌تر از همیشه نشود. این بازیکن روز گذشته از پای آسیب‌دیده‌اش MRI  گرفت و مشخص شد که همسترینگ او با کشیدگی روبه‌رو شده اما این کشیدگی خیلی جدی نیست. کامیابی‌نیا در تمرین پرسپولیس دقایقی با برانکو درخصوص آخرین وضعیتش صحبت کرد و سرمربی پرسپولیس به او گفت که به‌احتمال زیاد در بازی با نفت آبادان به او استراحت خواهد داد، چرا‌که قصد ندارد درباره این بازیکن ریسک کند. با این شرایط کامیابی‌نیا هم در بازی با نفت آبادان غایب خواهد بود اما تلاش می‌شود تا او به بازی حساس پرسپولیس مقابل پاختاکور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا که ۱۴ اسفند در تهران برگزار می‌شود، برسد.

 حضور سیدجلال و شجاع در هاله ابهام
سید‌جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در ۳۰دقیقه ابتدایی تمرین روز گذشته به‌صورت اختصاصی نرم‌دوی کردند و سپس به تمرینات گروهی اضافه شدند. پرسپولیس این روزها با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. سرخ‌ها در بازی قبلی نیز بدون حضور سیدجلال، شجاع، ربیع‌خواه و... مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند و حالا در مقابل صنعت نفت نیز چالش‌های مشابهی را خواهند داشت. شاید بزرگ‌ترین غایب تیم پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان سیدجلال حسینی بود که البته هنوز مشکلش به‌طور کامل حل نشده و احتمالا برای کسب حداکثر آمادگی یک بازی دیگر را هم از ترکیب دور خواهد ماند. اما طبق اعلام کادر پزشکی سرخ‌ها، دیگر مدافع این تیم یعنی شجاع خلیل‌زاده در اختیار کادرفنی است و هر زمان که برانکو تشخیص دهد، می‌تواند به میدان برود. بنابراین احتمال دارد سرمربی تیم پرسپولیس در بازی آخر هفته مقابل صنعت نفت، از زوج شجاع و نادری استفاده کند.

 وضعیت نامشخص شایان
شایان مصلح هم یکی از مهره‌هایی بود که در مقابل نفت مسجد‌سلیمان با شرایط نامطلوب بازی کرد. او از چند روز پیش به‌علت سرما‌خوردگی وضعیت خوبی نداشت اما باتوجه به کمبود نفرات، به هر شکل در این مسابقه به میدان رفت. شایان روز گذشته به‌صورت اختصاصی تمرین کرد تا ابهام‌ها درباره وضعیتش افزایش یابد. کادر پزشکی تیم پرسپولیس نیز اظهارنظری درباره این بازیکن نداشته و مشخص نیست که آیا مصلح به بازی با صنعت نفت خواهد رسید یا خیر؟!

این خبر را به اشتراک بگذارید