• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 28 بهمن 1397
کد مطلب : 47969
+
-

همه می‌خواهند از ما مساوی بگیرند

شریفی: برانکو به من یاد داد چطور وینگر بازی کنم

همه می‌خواهند از ما مساوی بگیرند

مهدی شریفی یکی دیگر از بازیکنانی است که در این فصل و با بازشدن پنجره نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و امیدوار است که بتواند زیرنظر برانکو یک‌بار دیگر به روزهای اوج خودش بازگردد. هرچند که این بازیکن در 3بازی گذشته فرصت زیادی برای بازی نداشته است. شماره10 این فصل سرخپوشان درخصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
   شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
خدا را شکر شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. ما بعد از بردی که برابر استقلال خوزستان به‌دست آوردیم توانستیم دوباره به جمع مدعیان برگردیم و حالا با روحیه بسیار خوبی به مصاف پدیده در جام حذفی می‌رویم.
   دیگر تقریبا همه تیم‌ها بازی بسته‌ای را برابر پرسپولیس انجام می‌دهند.
دقیقا همینطور است. تیم‌ها می‌خواهند فقط برابر پرسپولیس مساوی بگیرند و به همین دلیل فقط دفاع می‌کنند. این مسئله را در همین بازی برابر استقلال خوزستان هم دیدید اما خوشبختانه تمام بچه‌ها خوب جنگیدند و توانستیم این بازی را پیروز شویم.
   شرایط خودت را چطور می‌بینی؟ به‌نظرت به روزهای اوج خودت نزدیک شده‌ای؟
من در چند‌ماه گذشته خیلی خوب بدنسازی کردم و خیلی تمرینات سنگینی را زیرنظر برانکو انجام دادم و به‌نظرم دوباره به شرایط خوب گذشته خودم برگشته‌ام.
   تغییر پست از فوروارد به هافبک چقدر روی عملکرد تو تأثیر داشته؟
برانکو به من یاد داد که چطور وینگر بازی کنم و برای من بازی در این پست جدید لذتبخش است و امیدوارم که بتوانم در این پست به تیم کمک کنم.
   اینکه از دروازه دور شده‌ای برای تو سخت نیست؟
خب هر بازیکنی دوست دارد گلزنی کند اما مهم گلزنی من نیست و برای من نتیجه‌گیری تیم از هر چیزی مهم‌تر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید