• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 10 دی 1397
کد مطلب : 42902
+
-

روی آنتن

  استعفای سعدی از تهیه‌کنندگی
سعید سعدی که این شب‌ها فصل دوم سریال «بچه مهندس» از وی در حال پخش است، از تهیه‌کنندگی سریال «پرچین» انصراف داد. به گزارش همشهری، به‌نظر می‌رسد، تعلل سازمان صداوسیما در آغاز تولید سریال یکی از دلایل سعدی برای انصراف بوده است. پرچین را هادی نائیچی کارگردانی می‌کند و گویا قرار بود این سریال برای نوروز 98تولید شود.

  لطیفی، مشاور کارگردان «مر قانون»
سریال «مر قانون» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام 2روز پیش در سعادت‌آباد کلید خورد؛ سریالی که توسط امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان نوشته می‌شود و جزو سریال‌هایی است که نوروز 98روی آنتن شبکه 3 می‌رود. این سریال ابتدا قرار بود به کارگردانی محمدحسین لطیفی باشد که مهرام مهام تهیه‌کننده سریال عنوان کرده: «با توجه به آنتن نوروز و شرایط، لطیفی تا ۳۰ بهمن به‌عنوان کارگردان همراه ما خواهد بود و در ادامه ایشان به‌عنوان مشاور ارشد پروژه، سریال را همراهی خواهد کرد.»

  ساده‌دلان، سریال نوروزی شبکه‌2
سریال «ساده‌دلان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا برای نوروز ۹۸ برای پخش از شبکه2 سیما ساخته می‌شود. به گزارش ایسنا، این سریال، خانوادگی بوده که فضایی مفرح دارد. نکته جالب اینکه محمدحسین لطیفی که یکی از کارگردانان سریال نوروزی شبکه 3 سیماست، سرپرستی نویسندگان مجموعه «ساده‌دلان» را نیز بر عهده دارد. همچنین از بهرنگ توفیقی به‌عنوان کارگردان این مجموعه یاد شده است. بهرنگ توفیقی پیش از این سریال «عقیق» و «زیر پای مادر» را برای تلویزیون ساخته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید