• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 26 آبان 1397
کد مطلب : 37667
+
-

هفته شلوغ بالای جدول


 هفته سیزدهم لیگ یک از فردا با مسابقه سرخپوشان مدعی جدید این روزها با ملوان آغاز می‌شود
بازی‌های هفته سیزدهم لیگ دسته اول امروز و فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. این هفته هیچ‌یک از تیم‌های بالای جدول استراحت ندارند و بی‌شک بازی‌های جذابی را برگزار خواهند‌کرد. با توجه به اختلاف اندک امتیاز 5تیم بالای جدول، رقابت‌ها در هفته‌های اخیر با جذابیت بیشتری پیگیری شده‌است.
هم‌اکنون مس کرمان با 22امتیاز در صدر قرار دارد، گل‌گهر با 21امتیاز در جایگاه دوم، شاهین بوشهر با 20امتیاز در جایگاه سوم و تیم‌های سرخپوشان و آلومینیوم اراک هرکدام با 19امتیاز در مکان‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.
مس امروز در انزلی مقابل ملوانی قرار می‌گیرد که با انگیزه‌تر از گذشته رقابت‌ها را دنبال می‌کند. شکست هفته گذشته مس مقابل شاگردان فرهاد کاظمی زنگ خطری برای کرمانی‌ها بود تا در ادامه برای حفظ صدرجدول تلاش بیشتری کنند.
از سوی دیگر سرخپوشان پاکدشت در دو هفته گذشته با یک تساوی و یک برد مقابل دو تیم بالای جدول برای رقبا خط و نشان کشید. در ادامه امروز این تیم میزبان شهرداری ماهشهری است که در هفته‌های گذشته نتایج در خور توجهی کسب نکرده تا تیم تازه‌تاسیس پاکدشت امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی برای پشت سر گذاشتن رقیبان خود باشد.
گل‌گهر اما بازی این هفته خود را فردا در حالی برگزار می‌کند که هفته گذشته استراحت داشته‌است. بازیکنان سیرجانی فردا در تبریز مهمان شهرداری این شهر خواهند بود و با یک بازی کمتر نسبت به تیم هم‌استانی خود، به‌دنبال پس گرفتن صدر جدول هستند. شاهین بوشهر تیم سوم جدولی نیز فردا بازی خود را برگزار می‌کند. این تیم در 8هفته گذشته باخت نداشته و هفته گذشته به‌طور موقت جایگاه دومی را نیز تجربه کرد. فردا بازی حساس این تیم مقابل قشقایی که با نوسان روبه‌رو بوده، برگزار می‌شود.
آلومینیوم اراک نیز فردا مهمان رفسنجان است و امیدوار به کسب 3 امتیاز مقابل مس و حفظ خود در رقابت بالای جدول.
برنامه کامل بازی‌های این هفته: 
   شنبه 26آبان 
ملوان  مس کرمان
سرخپوشان پاکدشت  شهرداری ماهشهر
14:30
کارون اروند  نود ارومیه
15:45
   یکشنبه 27آبان 
مس رفسنجان  آلومینیوم اراک
قشقایی  شاهین بوشهر
شهرداری تبریز  گل گهر
بادران  فجر سپاسی
14:30

این خبر را به اشتراک بگذارید