• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 22 مهر 1397
کد مطلب : 33934
+
-

پرداخت مطالبات مؤسسه البرز ایرانیان

نایب‌رئیس مجلس گفت: مقرر شد برای پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسه البرز ایرانیان تا سقف ۱۰۰میلیارد تومان خط اعتباری باز شود تا بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران 3قوه برای پیگیری مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری گفت: در آخرین نشست مقرر شد که پرداخت نشدن مطالبات برخی سپرده‌گذاران تا سقف یک میلیارد تومان پیگیری شود، زیرا برخی از مؤسسات ادعا کرده بودند که خط اعتباری دریافت نکرده‌اند که ادعای صحیحی نبوده است. او با بیان اینکه در این نشست مقرر شد بررسی‌ها درخصوص پرداخت مطالبات تا سقف یک میلیارد تومان انجام شود، افزود: قرار بود تا پایان شهریورماه مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت شود که ظاهرا اتمام نیافته است. 
او ادامه داد: مقرر شده که جلسه‌ای بین نمایندگان سران 3 قوه برای پیگیری مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری، بانک مرکزی و سپرده‌گذاران تشکیل شود تا سپرده‌گذاران دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را مطرح کنند تا این دغدغه‌ها پیگیری شود. پزشکیان با بیان اینکه مقرر شد تا سقف 100میلیارد تومان مطالبات سپرده‌گذاران مؤسسه البرز ایرانیان کرج با بازکردن خط اعتباری پرداخت شود، افزود: تصمیماتی درخصوص شرکت گلیم و گبه کرمانشاه اخذ شده بود که اجرایی نشده، لذا مقرر شد که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد تا مشخص شود که چرا تصمیمات اجرایی نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید