• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 1 خرداد 1397
کد مطلب : 17114
+
-

ریزنویس

    محمد فرجود،  مدیرعامل سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرداری: به‌زودی در شهرداری تهران از سامانه‌ای به نام داده‌های عمومی رونمایی می‌شود. هم‌اکنون بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند جمعیت شهر تهران چه تعدادی است یا زیرساخت‌های حمل‌ونقل در چه وضعیتی قرار دارد که این اطلاعات در سامانه داده‌های عمومی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. (همشهری)

    احسان نوش‌آبادی،  مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران: کل مسیر ۱۴۵۰ متری تونل اصلی آرش - اسفندیار زیر روکش آسفالت رفته و متعاقب پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات مربوط به نصب تجهیزات تاسیساتی،  ۱۰ عدد از ۱۴ جت فن موردنیاز برای راه‌اندازی سیستم تهویه تونل نیز نصب شده است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه در مرز ۹۵‌درصد قرار دارد. (ایسنا)

    داور نظری،  قائم‌مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران: برای انتخاب مدیران یک مدل شایستگی داریم. هر مدیری که در شهرداری تهران بخواهد بر صندلی مدیریت تکیه بزند،  به‌طور قطع در کانون ارزیابی می‌نشیند و شایستگی‌هایش توسط استادان برجسته شهری و خبرگان حرفه‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در نهایت حکم انتصابش در دستور کار قرار خواهد گرفت. (شهرنوشت)

    هفته گذشته در فعالیت خط 5متروی تهران اختلال به‌وجود آمد. محمد علیخانی،  رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره این موضوع گفت: متأسفانه در بررسی‌های انجام شده متصدیان و برخی عوامل مترو به جای عذرخواهی و حفظ آرامش، برخورد خوبی نداشته و سبب عصبانیت مسافران شدند. گزارشی در این خصوص تهیه شده و با مسئولان خاطی که موجب این نارضایتی شده‌اند،  برخورد می‌شود. (مهر)

    محمد علیخانی،  رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران: طرح ترافیک جدید تهران آزمایشی اجرایی نشده است بلکه براساس مصوبه شورای ترافیک تا پایان سال کاملا اجرایی خواهد شد و پس از آن نوبت به طرح جدید زوج و فرد می‌رسد و باید این موضوع مورد بررسی و بازنگری قرار بگیرد. (فارس)

    سید امیر هنجن،  مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران: با توجه به استقبال گسترده تاکسیرانان شهر تهران از طرح بیمه تکمیلی و با دستور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران،  برای آن دسته از تاکسیرانانی که تاکنون برای ثبت نام در بیمه تکمیلی رایگان اقدام نکرده‌اند،  مهلت ثبت نام تا روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد‌ماه جاری تمدید شد. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :