• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 24 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15971
+
-

الو محله

ورودی دوم مترو را بسازید

منطقه 4


 چند سال پیش کلنگ ساخت در ورودی دوم ایستگاه مترو فرهنگسرای اشراق داخل محوطه فرهنگسرا زده شد ولی تا امروز ساخته نشده است. با توجه به اینکه این ایستگاه پر‌تردد است، از مسئولان تقاضا داریم برای ساخت دومین ورودی ایستگاه اقدام کنند. 

محمد غلامزاده‌ ـ  ساکن محله جوادیه

در دوم ساخته می‌شود

پاسخ مسئول


قرار است به‌زودی توسط شرکت هلدینگ مترو در ورودی دوم ایستگاه فرهنگسرای اشراق خارج از محوطه فرهنگسرا ساخته شود. 
جواد محمدی‌فر، مدیر خط ۲ مترو



فست‌فودهایی که غذای موش‌ها را آماده می‌کنند

منطقه 5


 در اطراف ایستگاه مترو ارم سبز و صادقیه تعدادی مغازه فست‌فودی وجود دارد که متأسفانه زباله‌های خود را داخل جوی انداخته و موجب آلودگی محیط و تجمع موش‌ها شده‌اند. این موضوع نیاز به کنترل و رسیدگی بیشتری دارد. 
شادمهر طیبی‌ـ ساکن محله فردوس شرق

کنترل کردیم

تمام رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها در منطقه را شناسایی کرده‌ و به فروشندگان آموزش‌های لازم را ارائه داده‌ایم. نیروهای ما به‌طور نامحسوس در این معابر در حال‌‌‌ تردد بوده و در صورت مشاهده تخلف، برابر قانون عمل می‌کنند. 
حسین سعیدی، رئیس خدمات شهری منطقه 5



کمبود امکانات ورزشی

منطقه 9


محله فتح از جمله محله‌هایی است که با کمبود امکانات شهری مواجه است. در این محله خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که احتیاج به امکاناتی مانند ورزشگاه دارند. لطفاً مسئولان برای تشویق اهالی به ورزش‏، امکانات کافی اختصاص دهند. 
جمعی از ساکنان محله فتح صنعتی

جمعیت محله برای ساخت ورزشگاه کم است

پاسخ مسئول


محله فتح از محله‌هایی است که تعداد خانوارهایش کم است اما برای تشویق اهالی به ورزش، کارشناسان برنامه‌های ورزشی در محله تعریف کرده‌اند. برای فعالیت ورزشی و رشته‌های هوازی از فضای سرای محله، پارک، مسجد و سایر مراکز فرهنگی نیز استفاده می‌شود. گاهی در کارخانه‌ها برای کارکنان مسابقات ورزشی برگزار می‌شود. 
هادی کاشانی، مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 9 



دردسرهای همسایگی با زمین چمن 

منطقه 18


 زمین چمن فوتبال خیابان پژاند داخل بافت مسکونی واقع شده و در بیشتر مواقع سر و صدا باعث آزار و اذیت اهالی می‌شود. چندین بار هم شیشه‌های خانه‌هایمان با برخورد توپ فوتبال شکسته است. ما اهالی این خیابان از اداره تربیت‌بدنی می‌خواهیم این زمین را تغییر کاربری داده و به مکان ورزشی دیگری غیر از زمین چمن تبدیل کنند تا آسایش اهالی سلب نشود. 
سارا محبی‌ـ ساکن خیابان پژاند

تغییر کاربری زمین چمن به زمین اسکیت 

پاسخ مسئول


اهالی این محله چندین بارمشکلات همجواری با این زمین را به ما منتقل کرده‌اند. کارهای لازم در مورد تغییر کاربری زمین چمن بوستان ورزش انجام شده و با دستور معاون اجتماعی و فرهنگی شهردارمنطقه، زمین چمن به بوستان لواسانی انتقال پیدا می‌کند. این زمین چمن هم به زمین اسکیت تغییر کاربری خواهد داد. 
اسماعیل شاهی‌‏، رئیس اداره تربیت‌بدنی منطقه 



تعطیلی بازارچه خود اشتغالی بانوان 

منطقه 22


 مدت‌ها پیش بازارچه خود اشتغالی بانوان در محدوده بلوار صدرا راه‌اندازی ولی به دلایل نامعلوم تعطیل شد و اکنون این مکان بی‌استفاده رها شده است. از مسئولان شهری می‌خواهم با راه‌اندازی مجدد این بازارچه ضمن رونق بخشیدن به بازار کسب و کار، امکان درآمد‌زایی را برای بانوان منطقه فراهم کنند. 
سودابه رنگرز‌ـ ساکن بلوار صدرا

تولید به جای فروش

پاسخ مسئول


بازارچه خوداشتغالی بلوار صدرا در مکان مناسبی واقع نشده و همین موضوع عامل مهمی در تعطیلی آن است. قرار است با کمک شهردار طرح جدیدی را در آن به اجرا در‌آوریم تا در حوزه تولید بتوانیم تعداد زیادی از بانوان فعال را مشغول کار کنیم. امیدواریم با اجرای طرح‌های تولیدی از این مکان استفاده مناسب‌تری داشته باشیم. 
زهرا مرادی‌‏، مدیر اداره امور بانوان شهرداری منطقه

این خبر را به اشتراک بگذارید