• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 27 آذر 1396
کد مطلب : 1448
+
-

مرگ هولناک رسول زیرشکنجه‌های نامادری معتاد

شکنجه‌ نامادری
مرگ هولناک رسول زیرشکنجه‌های نامادری معتاد

چند روز پس از مرگ پسربچه دوساله در بیمارستانی در شهرستان بجنورد، نامادری معتاد او به قتل بی‌رحمانه وی اعتراف کرد.

به گزارش همشهری، 13آذرماه زن و مرد جوانی پیکر نیمه‌جان پسربچه‌ای 2ساله به نام رسول را به بیمارستانی در شهرستان بجنورد منتقل کردند. پسربچه به‌خاطر خونریزی مغزی به کما رفته بود و پزشکان او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند اما تلاش‌ها برای نجات جان وی فایده‌ای نداشت و رسول روی تخت بیمارستان جان سپرد. مرگ این پسربچه مشکوک به‌نظر می‌رسید و از طرفی روی بدن او آثار کبودی و ضرب و شتم دیده می‌شد و به همین دلیل مسئولان بیمارستان ماجرا را به پلیس آگاهی گزارش کردند.

در ادامه تیمی از کارآگاهان راهی بیمارستان شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که رسول توسط پدر و نامادری‌اش به بیمارستان منتقل شده بود اما آنها می‌گفتند که پسرشان به‌خاطر بازیگوشی زمین خورده و از حال رفته است. پدر رسول گفت: چند‌ماه پیش به‌خاطر اختلافاتی که با همسرم(مادر رسول) داشتم، از او جدا شدم و دوباره ازدواج کردم و همسر دومم هم با پسرم رفتار خوبی داشت.

با این حال جسد رسول کوچولو به پزشکی قانونی منتقل شد و بعد از بررسی‌های کارشناسانه اعلام شد که پسربچه نه‌تنها دچار خونریزی مغزی شده بود بلکه بعضی از استخوان‌های قفسه سینه‌اش هم شکسته شده بود. بنابراین شکی وجود نداشت که او قربانی کودک‌آزاری شده و به این ترتیب بازجویی از پدر و نامادری‌اش ادامه یافت تا اینکه زن جوان به کودک‌آزاری اعتراف کرد.

او گفت: روز حادثه رسول گریه می‌کرد و ساکت نمی‌شد. برای همین عصبانی شدم و او را به زمین کوبیدم و چند ضربه مشت و لگد به او زدم که پس از آن ساکت شد و از حال رفت. با اعترافات این زن که به گفته دادستان عمومی و انقلاب بجنورد به مواد‌مخدر اعتیاد دارد، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید