• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 19 شهریور 1399
کد مطلب : 109580
+
-

راسته بازار

مرکز خرید آسمان ونک

مرکز خرید آسمان یکی از مراکز خرید معروف تهران محسوب می‌شود. این مرکز خرید که کالاهای مختلفی را به مشتریان خود عرضه می‌کند، سال‌های زیادی است که جزو انتخاب‌های اول پایتخت‌نشینان به‌ویژه ساکنان محدوده مرکز و شمال تهران برای خرید است.
آسمان ونک برجی ۱۳ طبقه در خیابان ونک و نخستین برجی است که در این خیابان ساخته شد. گرچه تنها 2 طبقه از این پاساژ به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها اختصاص داده شده، اما این موضوع از محبوبیت مرکز خرید آسمان ونک کم نکرده است و این پاساژ همچنان در گروه پاساژهای معروف تهران قرار دارد.
 از 13طبقه این برج، 2طبقه آن تجاری و 11طبقه اداری است. بخش اداری آن، 118واحد 50تا 59متری دارد. اما اغلب 65واحدهای تجاری آن پوشاک زنانه عرضه می‌کنند. این مرکز خرید 4طبقه پارکینگ دارد؛ اما متأسفانه فضای پارکینگ برای بازدیدکنندگان و مشتریان پاساژ استفاده نمی‎شود و ویژه طبقات اداری برج ساخته شده است.
 اکثر مغازه‎ها و فروشگاه‎های مرکز خرید آسمان ونک قدمتی باور نکردنی دارند و مالکان آن از قدیمی‌های این پاساژ محسوب می‌شوند. اغلب فروشگاه‎های طبقه همکف آسمان ونک، در زمینه فروش لباس‎های مجلسی فعال هستند. همچنین این پاساژ برای خرید کیف و کفش‌های مجلسی و رسمی گزینه مناسبی است.
 علاوه بر لباس، کیف و کفش که در بیشتر پاساژها مشترک است، در مرکز خرید آسمان یکی از برندهای مطرح چینی ایران نیز دارای فروشگاه بزرگی است که محصولات خاص خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. همچنین فروشگاه‌های پوشاک سنتی و لوازم دکوری منزل در این پاساژ دایر است که می‌تواند تجربه متفاوتی از خرید را برای شما ایجاد کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید