• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 25 تیر 1399
کد مطلب : 104933
+
-

در تعقیب قاتل خونسرد

در تعقیب قاتل خونسرد


پلیس مشهد در تعقیب مردی است که جسد زن جوان را آتش زد، چندین دقیقه کنار آن ایستاد که خوب بسوزد و در نهایت با دیدن افرادی که متوجه ماجرا شده و به سویش می‌رفتند، پا به فرار گذاشت.
به گزارش همشهری، این اتفاق هولناک بامداد دیروز در خیابان طبرسی 56مشهد و انتهای کوچه‌ای رخ داد که به بیابان و زمین‌های خالی منتهی می‌شد. حدود ساعت 3صبح بود که مرد معتادی در حال عبور از این کوچه، چشمش به آتشی افتاد که  در زمین­‌های خالی شعله‌ور بود. او مردی را دید که جسدی را آتش زده، کنار آن ایستاده و در حال ریختن چیزی شبیه نفت روی جسد است و منتظر بود که کاملا بسوزد.
مرد معتاد آنچه را که می‌دید باور نمی‌کرد. او که کاری از دستش ساخته نبود، سراسیمه خودش را به داخل کوچه رساند و به مقابل شرکتی رفت که ظاهرا تولید‌کننده بتن بود. مرد به نگهبان‌های شرکت که رسید، آنچه دیده بود را بازگو کرد و یکی از نگهبان‌ها که باورش نمی‌شد حرف‌های او حقیقت دارد، پرسید: مطمئنی که آن فرد یک جسد را دارد می‌سوزاند که با تأکید مرد معتاد روی حرف‌هایش، نگهبان به سمت زمین‌های خالی رفت. مرد ناشناس هنوز کنار آتش ایستاده بود و خونسردانه به آن خیره شده بود. لحظاتی بعد اما با دیدن نگهبان‌ها، با پای پیاده شروع به فرار کرد و در تاریکی شب گم شد.

شروع تحقیقات
عقربه‌های ساعت 3صبح را نشان می‌داد که موبایل قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد زنگ خورد و مأموران پلیس ماجرای آتش زدن جسدی را به او گزارش کردند. دقایقی بعد قاضی جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان در مقابل جسد سوخته‌ای که تقریبا از بین رفته بود، ایستاده بودند. شواهد اولیه از این حکایت داشت که جسد متعلق به یک زن است. زنی با قدی متوسط، لاغر اندام با لباس زنانه گلدار و ژاکتی بافتنی که بخشی از آنها هنوز سالم بود. همچنین یک کفش قهوه‌ای چرمی که بخشی از آن هنوز نسوخته بود، در کنار جسد کشف شد. از سوی دیگر مأموران در بررسی‌ اطراف جسد متوجه شدند که عامل جنایت با پای پیاده به آنجا آمده بود. به‌نظر می‌رسید که او مقتول را در محل دیگری به قتل رسانده، سپس جنازه او را روی کولش انداخته و به زمین‌های خالی منتقل کرده و در آنجا آتش زده است. همه این شواهد و محل حادثه که منطقه‌ای جرم خیر است احتمال اینکه قاتل اهل همان حوالی بوده و قتل را در همان اطراف رقم زده است، قوت می‌بخشید. در این شرایط قاضی احمدی‌نژاد دستور انتقال جسد سوخته را به پزشکی قانونی صادر کرد؛ درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری قاتل آغاز شده است، از شهروندان خواست درصورتی که با توجه به نشانی‌های به جا مانده از مقتول قادر به شناسایی هویت او هستند با پلیس مشهد تماس بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :