• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 26 اسفند 1396
کد مطلب : 10092
+
-

دنی بویل نگارش فیلمنامه جیمزباند را آغاز کرد

 دنی بویل اعلام کرده در حال کار روی فیلم جدید «جیمز باند» است. به گزارش گاردین، بیست‌وپنجمین فیلم از مجموعه «جیمز باند» که قرار است در سال ۲۰۱۹ روی پرده برود، توسط  دنی بویل ساخته می‌شود. این آخرین فیلم «۰۰۷» است که در آن دنیل کریگ نقش اصلی را ایفا می‌کند. بویل در مصاحبه‌ای گفته: ما در حال کار روی فیلمنامه هستیم تا ببینیم چه می‌شود اما ایده فیلم خیلی عالی است و امیدواریم خوب از کار دربیاید. دوست داشتم بیشتر برایتان بگویم اما نمی‌گویم. کارگردان «میلیونر زاغه‌نشین» همچنین گفت که همزمان روی یک فیلم کمدی به نویسندگی ریچارد کورتیس  هم کار می‌کند که قرار است طی 6 یا 7 هفته آینده کلید بخورد. این کارگردان انگلیسی پیش‌تر نیز در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ برای کارگردانی 2 فیلم «سقوط آسمانی» و «شبح» مدنظر کمپانی سازنده «جیمز باند» بوده است.


 دنی بویــل که در ســـال ۲۰۰۸ با فیلـم  

«میلیونر زاغه‌نشین» موفق به کسب 8جایزه‌ اسکار، ازجمله بهترین کارگردانی شد، نخستین فیلم بلند خود را در سال ۱۹۹۴ به ‌نام «گودال کم‌عمق» ساخت. این فیلم پرفروش‌ترین اثر سینمای انگلیس در سال ۱۹۹۵ شد. «۱۲۷ ساعت»، «خلسه» و «استیو جابز» از دیگر آثار این کارگردان ۶۱ ساله است.

بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید