• یکشنبه 26 تیر 1401
  • الأحَد 17 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 17

4خودرو در خط پایان تولید

به‌گفته وزیر صنعت، خط تولید ساینا، تیبا و سمند به حال توقف درآمده و به‌زودی تولید پژو405 هم متوقف می‌شود
وزیر صنعت از توقف تولید خودرو‌های ساینا، تیبا و سمند خبر داد و گفت: خودروی پژو۴۰۵ هم در آینده نزدیک از خط تولید خارج می‌شود. این اقدام همزمان با تدوین برنامه‌های جدید وزارت صنعت برای تحول در صنعت خودرو صورت می‌پذیرد.
به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، ضیافت نور و هنر در عید غدیر برپا شده و از دیوارنگاره‌های جدید بزرگراه امام علی ع رونمایی می‌شود

گالری غدیر روی دیوارهای شهر

این روزها پایتخت حال و هوای دیگری دارد. سازمان زیباسازی شهر تهران با نصب ریسه‌های رنگی و المان‌های حجمی، تهران را نورباران و آماده ضیافت عید غدیرخم کرده است. همچنین با رونمایی از 7دیوارنگاره با مضامین موضوع غدیر، فاتح خیبر، امامت و... در بزرگراه امام علی ع و برافراشته شدن 50 ابرپرچم مزین به نام امیرالمؤمنین ع در میادین مهم و پرتردد میدان انقلاب و آزادی، پایتخت به نام علی ع متبرک می‌شود.

ظلم به نظام از بالاترین ظلم‎هاست

«ظلم» از معدود کلماتی است که بیشترین مورد‌استفاده را هم در محاورات شخصی بین افراد و هم در ادبیات سیاسی و دینی ما دارد.

راهکارهای علمی برای مقابله با موج هفتم کرونا

عادی‌انگاری شرایط و کم شدن رعایت پروتکل‌ها، جهان را با موج جدیدی از ابتلا روبه‌رو کرده است
موج جدید کووید-19همان طور که قابل پیش‌بینی بود، در حال پیشروی است. با کمتر شدن آمار مبتلایان و مرگ‌ومیرهای کرونایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز کمتر شد. دیگر کمتر کسی با ماسک در اماکن عمومی حتی سربسته ظاهر می‌شد و دوباره مهمانی‌ها، کنسرت‌ها و دورهمی‌ها از سر گرفته شد.

گره‌گشایی دانش‌بنیان‌ها از ترافیک تهران

پای دانش‌بنیان‌ها به حل مشکلات ترافیکی و آلودگی هوای تهران باز شده است و به‌زودی برای فعالیت در بوستان‌گفتگو و همچنین محلی در شرق پایتخت مستقر خواهند شد. به همین‌خاطر نوآوران و دانش‌بنیان‌ها با ارائه طرح‌های جدید خود چه در زمینه‌های نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری به مدیریت شهری کمک خواهند کرد تا 2مشکل اولویت‌دار پایتخت کم‌رنگ شوند.

سرمای استقبال در تابستان جده

رئیس‌جمهور آمریکا در یکی از پرحاشیه‌ترین سفرهای خارجی خود تا به امروز، با ولیعهد عربستان سعودی در جده دیدار کرد. شیوه جنجالی احوالپرسی آنان «زدن مشت‌ها به یکدیگر» موج گسترده‌ای از انتقادها را علیه او به راه انداخته است.

پرونده «مهریه» روی میز مذاکرات

مجلس در تلاش است تصمیم‌های جدیدتری برای «مهریه» بگیرد. پیش از این بارها میزان مهریه، ضرورت آن، مجازات حبس برای مردان و... مورد‌توجه قرار گرفته شده.

راهنمای مسیر مهمانی غدیر

هوشمندسازی کنتورهای برق از جیب پرمصرف‌ها

عروس، فرشته نجات 3بیمار

ناخوشی زمستانی، در انتظار اروپا