17
یکشنبه 26 تیر 1401
شماره 8545
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بلاتکلیف!

اوضاع برای تیم ملی ایران، هر روز نگران‌کننده‌تر می‌شود
جام‌جهانی قطر هر روز نزدیک‌تر می‌شود، اما ظاهرا حتی رسیدن شمارش معکوس شروع جام به روزهای پایانی، تکاپویی در بین مدیران ورزش ایران برای تعیین سرنوشت نهایی تیم ملی به راه نمی‌اندازد.
ویژه
بازی ایران و ژاپن علاوه بر صدرنشینی گروه و صعود راحت‌تر به مرحله بعد کاپ آسیا، جنگ قدرت‌نمایی در قاره است. هر دو تیم سوریه و قزاقستان را شکست داده‌اند و برنده بازی امروز تیم اول را معرفی می‌کند.
تعدیل نیرو در رئال‌مادرید ادامه دارد. باشگاه تنها 2‌خرید به نام رودیگر و شوامنی داشته و تقریبا یک‌تیم کامل جدا شده‌اند یا در آستانه جدایی هستند.
یاسین سلمانی یکی از جوان‌های سپاهان در فصل گذشته بود که با درخشش در لیگ برای خودش اسم ‌و رسمی پیدا کرد و به‌عنوان یک‌پدیده برای فصل آینده مشتریان زیادی پیدا کرد.
خبر نقل‌وانتقالاتی مهم این روزها، جذب رامین رضاییان از سوی سپاهان بود. رامین، بازیکن خبرساز و جذابی است که توانایی‌های فنی قابل اعتنایی هم دارد.
«این هشت سال خاص بودند و این سال‌ها را فراموش نمی‌کنم.
روزشمار

تنها لژیونر

از قرار معلوم جوان اول استقلال تنها صادرات فوتبال ایران به اروپا خواهد بود
تیتر یک
یکی از اتفاقات عجیبی که در بازار نقل‌وانتقالات امسال فوتبال ایران رخ داده، بازگشت وسیع بازیکنان خارج از کشور به لیگ داخلی بوده است.
دومینوی لواندوفسکی

دومینوی لواندوفسکی

با انتقال لوا از بایرن به بارسا اتفاقات زنجیره‌ای زیادی رخ می‌دهد
اریک تن‌هاخ با منچستر‌یونایتد شروعی توفانی داشته؛ همان منچستری که فصل پیش همه را ناامید کرد، ازجمله کریستیانو رونالدو را که به‌خاطر ضعف ترکیب تیم ‌ساز جدایی سر داده است.
برای طلسم شکنی به صربستان می‌روم
برای طلسم شکنی به صربستان می‌روم
رضا اطری در گفت‌و‌گو با همشهری از ملی‌پوش شدنش برای رقابت‌های جهانی گفته است
رضا اطری دارنده مدال برنز بازی‌های‌ آسیایی جاکارتا و طلای قهرمانی آسیا، در وزن نخست مسابقات قهرمانی کشور نتوانست سر وزن برسد و به همین دلیل شانس ملی‌پوش شدن در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.
آدم وقتی حرف‌های عارف غلامی را بعد از تمدید قرارداد با استقلال می‌شنود، احساس می‌کند این بازیکن با کمال میل قراردادش را بسته؛ یعنی طوری که جلوی در باشگاه خوابیده و گفته حتما باید با من امضا کنید!

خبر آخر/ مورایس با برد استارت زد

سپاهان در اولین بازی تدارکاتی پیش فصل با نتیجه 3 بر صفر تیم امیدهایش را شکست داد تا مورایس کارش را با پیروزی آغاز کرده باشد.

زنان صاحب رادیو شدند

اتفاق روز
زنان ورزشکار که سال‌ها به‌دنبال بیشتر دیده‌شدن هستند، شاید فعلا نتوانند به خواسته‌شان برسند اما از این به بعد می‌توانند از کانال رادیویی ورزش زنان صدای خودشان را به گوش مخاطبان‌شان برسانند.

جدول 8545

جدول 8545
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استقلال بعد از استارت تمریناتش در تهران، حالا خودش را آماده سفر به ترکیه می‌کند تا یک اردوی تدارکاتی را در این کشور برگزار کند. این اردو بخش مهمی از روند آماده‌سازی استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود و قرار است آبی‌ها چند بازی دوستانه هم در این کشور برگزار کنند.
برای نخستین‌بار امتیاز یک‌بازیکن از مسی و رونالدو در بازی فیفا بالاتر رفت. کیلیان امباپه در نسخه 2023 بازی فیفا با امتیاز ۹۲، برترین بازیکن این نسخه لقب گرفت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.