• چهار شنبه 2 بهمن 1398
  • الأرْبِعَاء 26 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 22

سفر گران شد

براساس مصوبه دیروز مجلس هم گردشگران خروجی باید مالیات بدهند و هم گردشگران داخلی بلیت سفر را گرانتر می‌خرند رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی: راه‌های بهتری هم برای بستن درهای کشور و جلوگیری از سفر‌های خارجی مردم وجود دارد
مجلس شورای اسلامی صبح دیروز قانونی را مصوب کرد که گردشگران خروجی کشور را ملزم به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به سازمان امور مالیاتی کشور می‌کند.

مادرم؛ کولبر

کولبری را باید یکی سخت‌ترین شغل‌ها در کشورمان بدانیم که ریشه در نابرابری و توزیع ناعادلانه امکانات و خدمات و حتی ایجاد شغل در کشور دارد.

قطعه آسان در خیابان انقلاب بین 12فروردین و فخر رازی

طهوری در قلب تهران، یاد کتابفروشی‌های شهرهای کوچک را زنده می‌کرد، انگار تنها کتابفروشی شهری بود‌ که در خیابان اصلی فقط کتاب می‌فروشد؛ یکه نشانی شهر برای خرید کلمه.

امروز فردای همان دیروز است

چند نکته درباره تحقیق پوشش خبری رسانه‌ها در آبان98
در یک‌ماه گذشته، تحقیقی را با موضوع تحلیل محتوای پوشش خبری ناآرامی‌های پس از افزایش قیمت بنزین به سفارش انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در دست انجام داشتیم.

مالیات در خدمت جامعه سالم

نمایندگان مجلس دوشنبه این هفته تصمیمی مهم گرفتند؛ تصمیمی که می‌توان از یک منظر روح آن را ناظر بر تقویت امنیت روانی و جسمی شهروندان و هم‌سو با ایجاد یک جامعه سالم‌تر ارزیابی کرد؛ مشروط بر اینکه سیاست جدید مالیاتی تنها ناظر بر کسب درآمد برای دولت نباشد و دست‌کم منابع مالیاتی صرف بهبود وضعیت سلامت جامعه از طریق پیشگیری و نه درمان شود.

مهار ناشدنی

بعد از اردیبهشت سال 97 و با خروج  دونالد ترامپ از برجام، 2 ژنرال ایرانی مقابل جنگ روانی آمریکا ایستادند، یکی سردار نظامی و دیگری سردار عرصه دیپلماسی؛  2 چهره‌ای که این روزها روایت همکاری‌های آنها در عرصه دیپلماسی آرام آرام عیان شده و ناگفته های جدیدی از آن منتشر می شود.

سیستم فعلاً قطع است

دفتر خدمات الکترونیک قضایی حوالی میدان حر، مملو از جمعیت است، عقربه‌های ساعت هنوز به 9نرسیده‌اند اما در کمتر از یک ساعتی که کار دفتر آغاز شده، دقیقه به دقیقه به تعداد مراجعان افزوده می‌شود.
سینمای ایران چه موضعی در قبال حوادث و رخدادهای تلخ ملی می‌گیرد؟

دغدغه ثبت حقیقت

در دی ماه پرحادثه امسال، انبوهی اتفاق تلخ و ناگوار رخ داد که هر کدامش می‌تواند دستمایه تولید فیلم و سریال شود.