11
چهار شنبه 2 بهمن 1398
شماره 7864
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در تذکر شفاهی خود گفت: یک‌هزار و 545تن غذای سگ و گربه و چندین‌تن شامپو و جوهرخودکار به کشور وارد شده که باید مشخص شود این اقلام با چه ارزی وارد شده است.
مجلس
30روز دیگر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود؛ انتخاباتی که بررسی روند چگونگی تشکیل و عملکرد مجلس10‌گانه شورای اسلامی به درستی عیان می‌کند که تحت‌تأثیر فضای سیاست داخلی و شرایط اقتصادی کشور بوده است.
در بیست‌وسومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق بانک ملت و پارسیان نام اکبر طبری به میان آمد

ردپای مقام سابق قضایی در پرونده دیواندری

قضایی
بیست‌وسومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و سایر متهمان دیگر در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی موحد و با حضور نماینده دادستان، وکلای مدافع و متهمان روز گذشته به شکل علنی برگزار شد.
ملاقات در پاستور

ملاقات در پاستور

«خورخه آرر آسا» وزیر امور خارجه ونزوئلا که در تهران به سر می‌برد دیروز با حسن روحانی، رئیس‌جمهور دیدار کرد.
تهدید را در هر سطحی پاسخ می‌دهیم
تهدید را در هر سطحی پاسخ می‌دهیم
وزیر دفاع در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه 27دی‌ماه، دفاع راهبردی در همه سطوح شامل سرمایه انسانی راهبردی و تسلیحات راهبردی را از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که براساس قدرت و اقتدار درونی هرگونه تهدیدی در هر سطحی را پاسخ خواهد داد و براساس تدبیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا مبنی بر قوی شدن، این راهبرد را به‌عنوان یک تکلیف بر خود واجب می‌دانیم.