2
چهار شنبه 2 بهمن 1398
شماره 7864
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط انتخابات

لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.
ویژه
سازمان هواپیمایی کشور در دومین گزارش مقدماتی خود از بررسی سانحه پرواز 752 با اشاره به بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح در تاریخ 21 دی‌ماه آورده است: با توجه به اعلام عمومی مورخه 21/10/98مبنی بر پذیرش یکی از نهادهای داخلی درخصوص عملیات دفاعی موشکی در زمان پرواز این هواپیما، دسترسی مسئول بررسی سانحه به اطلاعات آن نهاد فراهم گردید و مشخص گردید که 2 موشک مجاورتی از نوع TOR-M1 از سمت شمال به سمت هواپیما شلیک شده است.
سیدابراهیم رئیسی طی سخنانی با تأکید بر اینکه اقتصاد باید در تعامل با همه کشورها باشد، گفت: رویه ما تعامل با دنیاست، مگر کشور‌هایی که با ما دشمنی می‌ورزند.

مهار ناشدنی

روایت همشهری از تلاش‌های آمریکا در کنترل محمد‌جواد ظریف به عنوان سخنگوی ملت ایران
بعد از اردیبهشت سال 97 و با خروج  دونالد ترامپ از برجام، 2 ژنرال ایرانی مقابل جنگ روانی آمریکا ایستادند، یکی سردار نظامی و دیگری سردار عرصه دیپلماسی؛  2 چهره‌ای که این روزها روایت همکاری‌های آنها در عرصه دیپلماسی آرام آرام عیان شده و ناگفته های جدیدی از آن منتشر می شود.
یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه عمان که برای دیداری کوتاه و در چارچوب رایزنی های مستمر سیاسی 2 کشور به ایران سفر کرده است بعد از ظهر دیروز با محمد جواد ظریف دیدار و گفت‌وگو کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سخنان پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در مورد آیت‌الله هاشمی و دفتر وی در کاخ مرمر گفت: نامه‌ای به‌صورت خصوصی برای فتاح نوشتم و گله کردم.