• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 26 بهمن 1401
کد مطلب : 185698
+
-

«یوسف پیامبر» همچنان مشتری جهانی دارد

تلویزیون
«یوسف پیامبر» همچنان مشتری جهانی دارد

علی کربلایی‌حسینی، مدیر رسانه بین‌الملل صداوسیما زیرمجموعه اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل این سازمان درباره فروش مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی در بازار جشنواره فجر گفت: در این بازار چندین سریال و چندین مجموعه مستند به فروش رسید و مذاکرات خوبی با کشورها انجام شد.
وی که با مهر گفت‌وگو می‌کرد با اشاره به برخی از این سریال‌ها ادامه داد: بخش اعظم این سریال‌ها آثار الف ویژه سیما بود و حتی آثاری از دهه‌های پیش مثل «یوسف پیامبر(ع)»، «مریم مقدس(س)»، «مردان آنجلس» و… همچنان خریدار دارند.
کربلایی‌حسینی درباره سریال‌های جدید گفت: علاوه‌بر آثار ذکر شده سریال‌های دیگری هم به فروش رفته‌اند یا برای آنها مذاکره داشته‌ایم که یا مثل «گیلدخت» همین الان از آنتن پخش می‌شوند یا مجموعه‌های در حال تولید هستند.
وی با اشاره به فروش فیلم و سریال در دنیا عنوان کرد: خیلی از فیلم و سریال‌های جدید از سازمان صداوسیما، به اعتبار سریال‌های تاریخی دهه‌های پیش خریداری می‌شوند و در همه دنیا این روال طبیعی است؛ مثلاً کسانی که سریال «مدیرکل» را پیش از این خریده‌اند، حالا بر مبنای آن، سریال‌های دیگری را از سوریه می‌خرند و این عرف و مرسوم است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید