06
سه شنبه 5 بهمن 1400
شماره 8422
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
باتوجه به اینکه خوشنویسی از هنر‌های اصیل ایرانیان و مورد تأیید و تأکید سازمان یونسکو قرار گرفته، شایسته است که باعنایت به حمایت جدی از این میراث کهن کشورمان، هنر اشخاصی که در ادارات و سازمان‌ها از این هنر بهره‌مند هستند، مورد استفاده قرار گیرد تا هم مایه دلگرمی آنها باشد و هم به حفظ بیشتر خط و سبک نوشتار زیبای ایرانی کمک کند.
دختر 17ساله برای فرار از تنبیه شدن توسط والدینش دستانش را بانداژ کرد و مدعی شد که قربانی اسیدپاشی شده است.
داخلی
«مقتول وانمود می‌کرد که من دیوانه‌ام و کاری کرد که از محل کارم اخراج شوم و برای همین از او انتقام گرفتم.»‌
داستان 2عکس که در فضای مجازی دست به‌دست شد

قهرمانان روزهای برفی

گزارش
وقتی برف و سرما از راه می‌رسد، برخی خطرات را هم با خودش می‌آورد. مرگ، جان در راه ماندگان و آنهایی که در محاصره برف و کولاک گرفتار شده‌اند را تهدید می‌کند؛ اما درست در چنین شرایطی است که «قهرمانان روزهای برفی» وارد می‌شوند.
افشای راز جنایت در برنامه تلویزیونی

افشای راز جنایت در برنامه تلویزیونی

سال‌ها پس از قتل مردی در کالیفرنیای آمریکا درحالی‌که پلیس نتوانسته بود اسرار این جنایت را فاش کند، همدست قاتلان که در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود ناگهان رو به دوربین کرد و راز جنایت چندین ساله را فاش کرد.
مرگ مسافر در حریق مسافرخانه
مرگ مسافر در حریق مسافرخانه
با فداکاری کارکنان گاراژ، 10نفر از خطر مرگ نجات یافتند
آتش‌سوزی گسترده در مسافرخانه‌ای حوالی میدان راه‌آهن تهران با مرگ یک مسافر، مصدومیت دست‌کم 4نفر و نجات 30نفر از میان دود و آتش پایان یافت.
ایمیل
روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان راه‌آهن ایران به عضویت راه‌آهن‌های راه ابریشم درآید در ستون با مردم روز‌21دی‌ماه پاسخ داده است:« ازبکستان، ‌ترکمنستان و ترکیه پروتکل نهایی مسیر جدید تحت عنوان نشست ریلی آسیای مرکزی، ‌بین ترکیه، ‌ایران، ‌قزاقستان، ‌ازبکستان و ترکمنستان را به امضا رسانده‌اند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مدتی است که اتوبوس‌های خط‌309 بهارستان جمع‌آوری شده و به جای آن مینی‌بوس‌هایی مشغول به کارند که با تأخیر بسیار زیاد و چیزی حدود یک ساعت به یک ساعت می‌آیند.