• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 5 بهمن 1400
کد مطلب : 151875
+
-

پیامک/ از هنر خطاطان و خوشنویسان در سازمان‌ها حمایت و استفاده شود

باتوجه به اینکه خوشنویسی از هنر‌های اصیل ایرانیان و مورد تأیید و تأکید سازمان یونسکو قرار گرفته، شایسته است که باعنایت به حمایت جدی از این میراث کهن کشورمان، هنر اشخاصی که در ادارات و سازمان‌ها از این هنر بهره‌مند هستند، مورد استفاده قرار گیرد تا هم مایه دلگرمی آنها باشد و هم به حفظ بیشتر خط و سبک نوشتار زیبای ایرانی کمک کند.
محمدرضایی از تهران

استفاده از دوچرخه، بازتعریف و ترویج شود
سابق بر این در هر خیابان اصلی و یا فرعی شهر اصفهان که می‌رفتیم، حداقل یکی دو مغازه فروش و تعمیر دوچرخه پایی وجود داشت ولی با گران‌شدن این وسیله نقلیه راحت و سبک و کم‌هزینه‌ و ورزشی مفرح و جایگزینی اتومبیل و موتورسیکلت‌های بنزینی و برقی به‌جای آنها این وسیله نقلیه راحت و پرطرفدار کم‌کم از صحنه شهرها کم و کمتر شده است که با طرح‌های تشویقی و ترغیبی شهرداری‌ها امید است جایگاه خود را به‌عنوان وسیله نقلیه راحت و بی‌سر وصدا و بدون ایجاد آلودگی محیط‌زیست و طبیعت زیبا باز یابد.
محمود بلیغیان از اصفهان

بازرسان بر کار اپراتورهای تلفن همراه نظارت ندارند
به‌نظر می‌رسد بازرسان هیچ نظارتی بر کار اپراتورهای تلفن‌همراه ندارند که اگر اینگونه بود از خرید شارژ و... مالیات نمی‌گرفتند. اپراتور ایرانسل حتی از بوق‌خوردن تنهای مخاطبی که به تلفن پاسخ نداده هم حق تماس می‌گیرد. آیا اینها خلاف قانون نیست.
کاظم از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید