22
سه شنبه 5 بهمن 1400
شماره 8422
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همه رزمندگان، جانبازان و آزادگان یادشان است که باور همه ما و شهدای دوران دفاع‌مقدس این بود، هر وقت آتش دشمن سنگین می‌شد،
تاکنون کتاب‌های زیادی در ژانر طنز آن‌ هم در حوزه دفاع‌مقدس منتشر شده، اما به‌تازگی کتابی با عنوان «موقعیت ننه» روانه بازار نشر شده که ویژگی‌های خاصی دارد.
گپ
به تازگی به همت انتشارات روایت فتح کتابی با عنوان «تور تورنتو» با موضوع روایتی از زندگی دانشجوی شهید حادثه پرواز اوکراین، «امیرحسین قربانی» چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

سردار جنگ و مجاهد فرهنگی

پای صحبت‌های همسر شهید سعید سیاح طاهری، مردی که عمرش را برای خدمت به خلق خدا هزینه کرد
گزارش
سال‌ها جنگید؛ برای دفاع از میهن، مبادا ذره‌‌ای از خاک کشورش به یغما برود. از جان مایه گذاشت و در این راه چشم و دستش را هم داد تا امروز من و شما در خاک وطنمان آزاد و آرام زندگی کنیم.
«فرزند صبح» خرداد سال بعد اکران می‌شود

«فرزند صبح» خرداد سال بعد اکران می‌شود

فیلم سینمایی «فرزند صبح» که تقریبا تنها فیلمی است که در این سال‌ها به‌طور خاص با محوریت شخصیت امام‌خمینی‌ره در سینما ساخته شده است بعد از چندین سال وقفه در اکران، خرداد سال 1401اکران می‌شود.
«با نوای کاروان» همراه شوید
«با نوای کاروان» همراه شوید
کتاب تاریخ شفاهی دفاع‌مقدس به روایت حاج محمدصادق آهنگران با عنوان «با نوای کاروان» منتشر شد. راوی در این کتاب گویا در مقاطع مختلف به فرازوفرودها، ناملایمت‌ها و تلاش‌های جهادگران فرهنگی در عرصه دفاع‌مقدس و بین‌الملل سخن گفته است.
اثر به دبیرخانه جشنواره دهمین دوره «جایزه ادبی یوسف» رسیده است. سرهنگ عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس گفت: از بین همه آثار ارسالی، ۳۶ اثر نامزد دریافت جایزه و در نهایت ۱۸ اثر برای دریافت جایزه انتخاب شدند.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
سریال «غربت» با موضوع زندگی شهید بروجردی به کارگردانی محمدحسین لطیفی، محصول جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که این روزها آخرین مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند.